همنواز

فوری: مدونا به دلیل یک بیماری جدی در بیمارستان بستری شد!

بستری شدن مدونا ؛ مدونا خواننده مشهور آمریکایی به دلیل یک عفونت جدی باکتریایی در بیمارستان بستری شد. او به تازگی با یک پسر کوچک تر از خودش نامزد کرده است.

مدونا خواننده مشهور آمریکایی، به دلیل عفونت جدی باکتریایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. در ادامه مطلب با خبر بستری شدن مدونا در بیمارستان همراه ما بمانید.

بستری شدن مدونا

  • مدونا عفونت باکتریایی

به گزارش منابع خبری:

گای اوسری، مدیر برنامه‌های مدونا، ستاره موسیقی پاپ، از بستری شدن او در بیمارستانی در نیویورک به دلیل «عفونت شدید باکتریایی» خبر داد.

مدونا خواننده آمریکایی با مشکلات جدی سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند. گای اوزیری، مدیر این خواننده روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرامش نوشت که مدونا در بخش ICU بیمارستان بستری شده است. اوزیری گفته که مدونا شروع تور خود را به تعویق می‌اندازد.

بستری شدن مدونا

بیوگرافی مدونا خواننده

اوسری با وجود این که وضعیت سلامتی مدونا را رو بهبود اعلام کرد، ولی خاطرنشان کرد که به توصیه پزشکان او برای چند روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری خواهد ماند. مدونا لوئیس چیکونی متولد 16 اوت 1958 در آمریکا، خواننده است. دانشجوی انصرافی رشته رقص از دانشگاه میشیگان می باشد، فعالیت اش را با رقص و گیتار زدن شروع کرد حالا نامش بعنوان پرفروش ترین خواننده زن تاریخ در گینس ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *