فوری: حمله به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان! +[فیلم]

حمله به کنسرت گرشا رضایی ؛ تصاویر و ویدیو های منتشر شده از کنسرت گرشا رضایی در سیرجان حکایت از حمله چند نفر با قمه به کنسرت وی دارد.

این خواننده و گروهش در سلامت کامل هستند و توسط یک دستگاه اتوبوس از محل برگزاری کنسرت خارج شده اند. برای مشاهده لحظه حمله با قمه در کنسرت گرشا رضایی با ما در ادامه همراه باشید.

حمله به کنسرت گرشا رضایی

  • حمله در کنسرت گرشا رضایی

به گزارش منابع خبری:

تصاویر و ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حاکی از حمله گروهی با قمه و چاقو به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان کرمان است.

ساعاتی پیش هشت فرد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت «گرشا رضایی» در آن در حال برگزاری بود، حمله کردند و علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت و خرد کردن شیشه های سالن، قصد ورود به سالن کنسرت را داشتند که با مقاومت عوامل حراست، نتوانستند به داخل سالن کنسرت راه یابند. در ادامه می‌توانید فیلم حمله به کنسرت گرشا رضایی را مشاهده کنید:

حمله به کنسرت سیرجان

بر اساس پیگیری‌ها با حضور پلیس این هشت نفر متواری شدند. گرشا رضایی و گروهش در سلامت کامل هستند و توسط یک دستگاه اتوبوس از محل برگزاری کنسرت خارج شده اند. یکی از نیروهای ارشاد با قمه مضروب و بستری است و یکی از عوامل حراست نیز چاقو خورده است. گرشا رضایی خواننده سبک پاپ، نوازنده و آهنگساز متولد 22 اردیبهشت سال 1363 در شهر ازنا در استان لرستان است و اصلاتا لر است. او اکثر سایت ها را می نوازد و مدتی موسیقی هم آموزش داده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *