امین بانی خواننده سریال شهرزاد در تهران کنسرت برگزار می‌کند! [+زمان برگزاری]

کنسرت امین بانی در تهران ؛ امین بانی خواننده پاپ کشورمان، قرار است به زودی در تهران و تالار وحدت کنسرت خود را برگزار کند.

کنسرت امین بانی خواننده پاپ در تاریخ ۲۰ تیرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.  امین بانی که همواره با اجرای زنده مسلط و قدرت «لایو خوانی»، توانایی های خود را نشان داده، حالا در تجربه ای جدید قرار است با گلچینی از آثار قبلی و اجرای قطعات جدیدش در تهران میزبان مخاطبان باشد. در ادامه مطلب با خبر کنسرت امین بانی تهران همراه ما بمانید.

کنسرت امین بانی در تهران

  • کنسرت امین بانی تالار وحدت

به گزارش منابع خبری:

جدیدترین کنسرت امین بانی در شرایطی ۲۰ تیرماه در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود که این خواننده آخرین اجرای خود را در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در برج میلاد روی صحنه برده بود.

این خواننده تصمیم گرفته با گروه جدید در تالار وحدت روی صحنه برود که امیر توسلی رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده دارد. خواننده فیلم «شبی که ماه کامل شد»، در ادامه مسیر کار خود در موسیقی پاپ ایران، جدیدترین آثار خود را در ماه‌های اخیر تولید کرده است که در این بین تک آهنگ «نفس بکش» را با موسیقی علیرضا افکاری، ترانه حسین غیاثی و تنظیم امیر توسلی منتشر و این اثر به عنوان تیتراژ سریال «آنتن» انتخاب و پخش شد.

کنسرت امین بانی در تهران

کنسرت امین بانی در تالار وحدت

این تالار ۷۴۰ نفر را در خود جای می دهد و ظرفیت دار و قیمت بلیط های این کنسرت از 220 هزار تومان تا 500 هزار تومان متعیر است. امین بانی شهرت آثارش را با سریال «شهرزاد» تجربه کرد. این خواننده درباره اجرای جدید خود در تالار وحدت معتقد است: این سالن همیشه برای من یادآور نام های بزرگی از موسیقی ایران بوده و اجرا در این سالن قطعا برای من خوشایند است. همه تلاشم این است که بتوانم در بهترین شرایط و کیفیت بالا این کنسرت خاص را روی صحنه ببرم. بلیت فروشی این کنسرت از روز گذشته در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است و احتمال تمدید آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *