همنواز

ببینید: بهار ارجمند در کنار محمد عمرانی در کانادا

به تازگی انتشار بهار ارجمند در کنار محمد عمرانی در کانادا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

بهار ارجمند خواهر برزو ارجمند در کنار محمد عمرانی تحت عنوان عکس بهار ارجمند با کنار محمد عمرانی در کانادا در صفحات مجازی خبرساز شد. در توضیح عکس بهار ارجمند کنار محمد عمرانی در کانادا ، بهار ارجمند نوشته است:

تو این روزگار نامرادی و غریبی و غربت ، دیدار بزرگی که از بد حادثه او هم غربت‌نشین شده ، عجیب دلچسبه…

برقرار و برمدار باشین جناب محمد عمرانی بزرگوار …

بهار ارجمند در کنار محمد عمرانی در کانادا

بهار ارجمند محمد عمرانی کانادا

بهار ارجمند متولد 9 فروردین 1359 در مشهد، بازیگر است. وی لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی است اما با توجه به علاقه ای که به هنر هفتم دارد بازی در تئاتر را از پنج سالگی آغاز کرده است.

بهار ارجمند در کنار محمد عمرانی در کانادا

اخیرا ویدیویی از آهنگ خواندن بهاره ارجمند در فضای مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا ویدیوی خوانندگی بهاره ارجمند خارج از کشور نشان می‌دهد که دیگر بازیگری نخواهد کرد و در این حوضه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

از دست ندهید: فیلم خوانندگی بهار ارجمند 

همچنین برزو ارجمند برادر بهار ارجمند که به تازگی مهاجرت کرده، یکی از بازیگران خوب کشورمان بود که بیشتر در نقش‌های طنز بازی می‌کرد و عمو و پدرش هم بازیگران معروفی هستند. همسرش پارمیس زند هم یکی از چهره پردازان سینما است.

بهار ارجمند و محمد عمرانی در کانادا

بهار ارجمند در کنار محمد عمرانی در کانادا
بهار ارجمند در کنار محمد عمرانی در کانادا

سیدمحمد عمرانی (زادهٔ ۷ آذر ۱۳۳۵) که بیشتر با نام محمد عمرانی شناخته می‌شود؛ بازیگر تئاتر، تلویزیون و رادیو اهل ایران است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *