خوشگذرانی برزو ارجمند بهمراه همسرش در عروسی آمریکا [+عکس]

به تازگی، تصاویری جدید از خوشگذرانی برزو ارجمند بهمراه همسرش در عروسی آمریکا به انتشار رسید که حواشی زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، عکس های عروسی رفتن برزو ارجمند به انتشار رسید و لو رفت که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت که تصاویر عروسی برزو ارجمند و همسرش را نشان داد.

این خبر که به عنوان خبر عروسی آمریکایی برزو ارجمند و همسرش به انتشار رسید، توانست حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته باشد.

خوشگذرانی برزو ارجمند بهمراه همسرش

عروسی آمریکایی برزو ارجمند و همسرش

خوشگذرانی برزو ارجمند بهمراه همسرش
عروسی آمریکایی برزو ارجمند و همسرش

به تازگی، تصویری از برزو ارجمند و احسان کرمی به همراه همسرانشان در یک عروسی از دوستانشان در فضای مجازی پربازدید شده است. این دو هنرمند اخیراً به خارج از کشور مهاجرت کرده و با انتشار این تصاویر جنجالی، خود را به حاشیه و جنجل مختلف کشانند.

بیشتر بخوانید:

آواز خواندن برزو ارجمند و لیلا فروهر در برنامه علیرضا امیر قاسمی

تغییر قیافه همسر برزو ارجمند در آمریکا

برزو ارجمند که به تازگی مهاجرت کرده، یکی از بازیگران خوب کشورمان بود که بیشتر در نقش‌های طنز بازی می‌کرد و عمو و پدرش هم بازیگران معروفی هستند. همسرش پارمیس زند هم یکی از چهره پردازان سینما است.

عکس های عروسی رفتن برزو ارجمند

در ادامه می‌توانید تصاویر عروسی برزو ارجمند و همسرش را ببینید:

خوشگذرانی برزو ارجمند بهمراه همسرش
عکس های عروسی رفتن برزو ارجمند

برزو ارجمند متولد ۷ فروردین ۱۳۵۴ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. او پدر خود انوشیروان ارجمند را استاد خود می‌داند. خواهر برزو، بهار ارجمند از بازیگران تئاتر است و همسر برزو پارمیس زند طراح چهره‌پردازی سینما است.

برزو ارجمند برای بازی در سریال‌های مشق عشق و یک وجب خاک جایزه بهترین بازیگری را از شبکه‌های جام جم و سه دریافت کرد. همچنین برای بازی در سریال قهوه تلخ کاندید بهترین بازیگری از جشن حافظ شد. برزو ارجمند برای بازی در فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساخته وحید جلیلوند نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و جشن منتقدان سینمای ایران شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *