همنواز

ویدیو: اولین واکنش سام درخشانی به استوری های عجیبش

پس از اینکه سام درخشانی با استوری‌های خودش جنجال آفرید حالا در مصاحبه‌ای، اولین واکنش سام درخشانی به استوری های عجیبش را خواهیم دید.

پس از اینکه سام درخشانی، با استوری‌های خود در چند وقت اخیر جنجال‌های زیادی آفرید، حالا در مصحابه‌ای، ری اکشن سام درخشانی در استوری هایش را دیدیم در ویدئویی تحت عنوان واکنش جدید سام درخشانی در رابطه با استوری های جنجالی در فضای مجازی پخش شد. در ادامه مصاحبه سام درخشانی برای استوری هایش خواهیم دید.

اولین واکنش سام درخشانی به استوری های عجیبش

ری اکشن سام درخشانی در استوری هایش

او در آخرین مصاحبه‌ای که با برنامه تیوی پلاس داشته است، در رابطه با خودش توضیح داد و پس از سوال جنجالی مجری برای استوری‌هایش گفت:

در بحث اول، بخاطر طولانی شدن استوری این است که من چند سال از سن خودم جوان‌تر هستم، یعنی عقلم کمتر از سن خودم است. کودک درونم خیلی فعال است. اتفاق دیگری که رخ داد این بود که وقتی برای بار دوم خودم را در فیلمی که امروز اکران شد دیدم، باورم نمی‌شد که این من هستم. من می‌تونم انقدر خل باشم؟

بیشتر بخوانید:

تیکه جنجالی سام درخشانی به محمدرضا گلزار

استوری سام درخشانی درباره پیدا کردن اسم

او در ادامه این مصاحبه ادامه داد:

اون بخش از من که همیشه سعی می‌کنم جنتلمن و آنکادر و منظم باشم و درست رفتار کنم مانند یک شخص فرهنگی، و کودک درونم آن زمان فعال می‌شود.

اولین واکنش سام درخشانی به استوری های عجیبش
ری اکشن سام درخشانی در استوری هایش

واکنش جدید سام درخشانی در رابطه با استوری های جنجالی

در ادامه می‌توانید مصاحبه سام درخشانی برای استوری هایش را ببینید:

چند وقتی است که سام درخشانی شروع به انتشار استوری‌هایی بعضا مثبت هجده کرده است. استوری‌هایی که حتی نمی‌توان در پیش اعضای خانواده از روی آن‌ها خواند. سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون اهل ایران است.

بیشتر بخوانید:

عکس جدید سام درخشانی به همراه دختر و پسرش

استوری سام درخشانی در مورد کچل‌های معروف جهان

سام درخشانی، دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر و نمایش است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *