ببینید: عکس جدید سام درخشانی به همراه دختر و پسرش

عکس جدید سام درخشانی به همراه دختر و پسرش به تازگی با انتشار در شبکات و فضای مجازی از بازخوردهای متنوعی برخوردار شده است.

عکس جدید سام درخشانی به عنوان تصویر خانوادگی سام درخشانی اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که سام درخشانی در کنار فرزندانش را نشان می‌دهد.

عکس جدید سام درخشانی به همراه دختر و پسرش

عکس جدید سام درخشانی به همراه دختر و پسرش
تصویر خانوادگی سام درخشانی

سام درخشانی، متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ تهران، مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون اهل ایران است. به تازگی تصویری از او در کنار فرزندانش منتشر شده که از جمله حواشی نگرانی هواداران از پیر شدن اوست.

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است. او یک دختر و پسر به نام های برکه و برسام دارد. درخشانی دو سال بعد از ازدواجش برای اولین بار در 22 آذرماه سال 1396 پدر شد و دخترش برکه به دنیا آمد. برسام پسر سام درخشانی است که 1 مهر 1399 متولد شد و آقای بازیگر برای دومین بار پدر شدن را تجربه کرد.

تصویر خانوادگی سام درخشانی

در ادامه می‌توانید سام درخشانی در کنار فرزندانش را ببینید:

عکس جدید سام درخشانی به همراه دختر و پسرش
تصویر خانوادگی سام درخشانی

سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. از مهم‌ترین آثار او بازی در سریال آوای باران است. و مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود. او چندین همکاری با پژمان جمشیدی در فیلم‌هایی مانند تگزاس۱، تگزاس۲، خوب بد جلف۱ و… و در سریال‌هایی مانند پژمان دارد.

از جمله نقش‍‌های او می‌توان به سریال نابرده رنج اشاره کرد. این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال 1390 در شبکه سه سیما روی آنتن رفت و روایتگر داستانی از سال‌های دهه شصت و زمان جنگ بود. سام درخشانی و کامبیز دیرباز دو شخصیت اصلی قصه این سریال با نام های عماد و اسد را تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *