همنواز

ببینید: تیتر عجیب یک روزنامه داخلی با کنایه به شروین حاجی پور! +[تصویر]

شروین حاجی پور روزنامه جام جم ؛ روزنامه داخلی جام جم با کنایه به آهنگ معروف برای شروین حاجی پور، در رابطه با اعتراضات اخیر فرانسه نوشت.

روزنامه جام جم درباره اعتراضات اخیر فرانسه تیتر عجیب زد. جام جم در واکنش به اغتراضات در فرانسه به آهنگ «برای» شروین حاجی‌پور کنایه زد و نوشت: برای مکرون و احتمال انقراضش! در ادامه مطلب با خبر کنایه روزنامه جام جم به آهنگ شروین حاجی پور همراه ما بمانید.

شروین حاجی پور روزنامه جام جم

  • روزنامه جام جم شروین حاجی پور

به گزارش منابع خبری:

روزنامه جام‌جم درباره اعتراضات اخیر فرانسه تیتری عجیب و با اشاره به آهنگ معروف شروین حاجی‌پور زده است. روزنامه جام جم در واکنش به اعتراضات در فرانسه به آهنگ «برای» شروین حاجی‌پور کنایه زد و نوشت: برای مکرون و احتمال انقراضش! در ادامه میتوانید عکس روزنامه جام جم شروین حاجی پور را مشاهده کنید:

شروین حاجی پور روزنامه جام جم

روزنامه جام جم اعتراضات فرانسه

جام جم روزنامه‌ای است که از ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۹ در سراسر ایران منتشر می‌شود و مهمترین تولید موسسه فرهنگی، مطبوعاتی جام جم به شمار می‌آید. صاحب امتیاز این روزنامه سازمان صداوسیما است. مدیرعامل فعلی موسسه مراد عنادی است. مهدی گیوه‌کی مدیرمسئول و سردبیر روزنامه است.

این نشریه دارای ضمایمی است که به صورت روزانه و البته رایگان در کنار روزنامه عرضه می‌شوند. جام جم تنها روزنامه‌ای بوده که دارای چاپخانه‌های متعدد در سطح کشور (شش استان) بود. البته با تجمیع چاپخانه ها در تهران عملا برخوردار از مجتمع چاپخانه‌ای شده است، به گونه‌ای که تعداد زیادی از نشریات مطرح کشور، امور مربوط به چاپ را به مجتمع چاپخانه‌های جام جم سپرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *