نتیجه و خلاصه والیبال لهستان اسلوونی [+فیلم]

خلاصه والیبال لهستان اسلوونی ؛ تیم والیبال لهستان و اسلوون در چارچوب بازی های هفته دوم مسابقات لیگ ملت های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع لهستان به اتمام رسید.

والیبال ایران یکی از سخت‌ترین دوره‌های خود را طی سالیان اخیر تجربه می‌کند. کار تیم بهروز عطایی با شکست در هفته اول آغاز شد و تیم ملی فقط موفق شد چین را از پیش رو بردارد. در ادامه مطلب با خبر خلاصه والیبال لهستان و اسلوونی همراه ما بمانید.

خلاصه والیبال لهستان اسلوونی

  • خلاصه بازی والیبال لهستان و اسلوونی

در ادامه می‌توانید فیلم خلاصه والیبال لهستان اسلوونی را مشاهده کنید:

به گزارش منابع خبری:

در این مسابقه برزیلی ها باتیم ملی والیبال لهستان در سه ست متوالی اسلوونی را شکست داد و راهی فینال رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ شد.

تیم ملی والیبال لهستان در هفته اول لیگ ملت‌ها با ترکیبی جوان شده و تا حدودی حتی ناشناخته پا به مسابقات گذاشت اما باز هم توانست تیم ملی والیبال ایران را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. با این وجود لهستانی‌ها در هفته دوم ستاره‌های خود را برگرداندند و نام بازیکنانی نظیر ویلفرد لئون و بارتوش کورک دوباره در لیست اعلام شده از سوی نیکولا گربیچ مشاهده می‌شد.

هرچه جلو رفت لهستان عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و به همان تیم مدعی که همه انتظارش را داشتند تبدیل شد. لهستان میزبان مرحله نهایی مسابقات است و به طور خودکار در فینال حاضر خواهد بود اما آنها مرحله مقدماتی را دست کم نگرفته‌اند و در عین حال برای حفظ جایگاه اول خود در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *