بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار سابق صدا و سیما

به تازگی، ویدئویی از عاطفه میرسیدی به انتشار رسید که بسیاری از کاربران را متعجب کرد. در این نوشتار، به بیوگرافی عاطفه میرسیدی خواهیم پرداخت.

چندی پیش، ویدئویی از عاطفه میرسیدی به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را در فضای مجازی کسب کرد که باعث شد برخی از سایت‌های ایرانی به بیوگرافی مجری سابق عاطفه میرسیدی تحت عنوان زندگینامه عافه میرسیدی بپردازند. در ادامه، درباره زندگی عاطفه میرسیدی بیشتر خواهید خواند.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی

خبرنگار سابق صدا و سیما

عاطفه میرسیدی، خبرنگار سابق زمینه بهداشت در صدا و سیما، متولد بهمن ماه سال 1346 در تهران می‌باشد. او تا پیش از همه‌گیری کووید 19، خبرنگار صدا و سیما بود فارغ‌التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی داشت و حالا در ویدئویی اعلام کرد که مطب زیبایی زده است و در آنجا فعالیت می‌کند و دیگر خبرنگار نیست.

بیشتر بخوانید:

ظاهر +18 عاطفه میرسیدی مجری صدا و سیما بعد از جریان بازنشستگی

او یکی از مجریان و گزارشگران و خبرنگاران باسابقه صدا و سیما در زمینه بهداشت بود که سال‌ها در تلویزیون فعالیت داشت و در سال ۱۳۹۹، پس از ویدئویی که از او درباره کرونا منتشر شد، اعلام بازنشستگی کرد و پس از آن، در مطبی که در تهران دارد مشغول طبابت است.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی
زندگینامه عافه میرسیدی

درباره زندگی عاطفه میرسیدی

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از دکتر شدن عاطفه میرسیدی را ببینید:

در شهریور ماه سال 1377، وقتی که 31 سال سن داشت، پس از فارغ‌التحصیلی، پس از حضور در آزمون‌های کتبی و عملی، جزو 10 فرد منتخب برای واحد مرکزی خبر در حوزه سلامت و پزشکی قبول شد و کار خود را به عنوان خبرنگار در زمینه طبابت آغاز کرد.

عاطفه میرسیدی درباره پدرش می‌گوید:

پدرم به من آموزش داده که هرچه بلد هستم را به دیگران نیز آموزش بدهم تا آن‌ها نیز از چیزهایی که من بلد هستم بهره‌مند شوند و من همواره برای این فعالیت سعی کردم تا اطلاعات مفیدی که در اختیار دارم را به مردم ارائه دهم.

دکتر عاطفه میرسیدی از سال ۷۷ وارد سازمان صدا و سیما شد و نزدیک بیش از دو دهه، سابقه‌ی کار در صدا و سیما و در حوزه سلامت، فعالیت دارد. او از کودکی علاقه داشت معلم شود و یک شغل دولتی داشته باشد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *