تریلر سریال The Lost Flowers of Alice Hart منتشر شد !

سریال The Lost Flowers of Alice Hart محصول آمازون به تازگی معرفی شد و ساعاتی پیش، آمازون تریلر سریال The Lost Flowers of Alice Hart را به انتشار گذاشت.

به تازگی، یک مینی سریال جدید توسط آمازون، با یک تریلر به انشتار رسید که تحت عنوان تریلر رسمی The Lost Flowers of Alice Hart بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت. تریلر مینی سریال جدید The Lost Flowers of Alice Hart بامداد امروز در پلتفرم آمازون منتشر شد و نخستین تریلر گل های گمشده آلیس هارت بازتاب گسترده‌ای را کسب کرد.

تریلر فیلم The Lost Flowers of Alice Hart منتشر شد !

تریلر رسمی The Lost Flowers of Alice Hart

The Lost Flowers of Alice Hart، یک مینی سریال تلویزیونی هفت قسمتی است که توسط استودیو آمازون تولید شده و سیگورنی ویور و آلیشیا دبنم کری در آن نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم، بر اساس رمان نویسنده استرالیایی هالی رینگلند ساخته شده است و توسط سارا لمبرت مجری سریال برای نمایش اقتباس شده است. هر هفت قسمت توسط گلندین آیوین کارگردانی شده است. این سریال قرار است در 4 آگوست 2023 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

ترسناک ترین فیلم های آمازون در سال 2023، 2022 و تمام دوران

در می 2021، اعلام شد که Made Up Stories ، Amazon Studios و Endeavor Content اقتباسی از کتاب The Lost Flowers of Alice Hart را تولید خواهند کرد که فیلمبرداری آن در استرالیا انجام می‌شود. سیگورنی ویور به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی، سارا لمبرت مجری و تهیه‌کننده اجرایی، گلندین آیوین به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی و جودی ماترسون، برونا پاپاندرآ، استیو هوتنسکی و آلی گاس نیز تهیه‌کنندگی اجرایی اعلام شد.

تریلر فیلم The Lost Flowers of Alice Hart
تریلر رسمی The Lost Flowers of Alice Hart

تریلر مینی سریال جدید The Lost Flowers of Alice Hart

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر گل های گمشده آلیس هارت را ببینید:

فیلمبرداری در اکتبر 2021 در سیدنی و مناطق نیو ساوت کشور ولز آغاز شد. در همان سال، تایید شد که آشر کیدی، لیا پورسل، آلیشیا دبنم-کری، فرانکی آدامز، الکساندر انگلند، چارلی ویکرز، تیلدا کوبهام-هروی و آلیلا براون به بازیگران اضافه شدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های درام فانتزی کره ای نتفلیکس

در آوریل 2022، سباستین زوریتا به عنوان بازیگر انتخاب شد، کرستی فیشر و کیم ویلسون به عنوان نویسندگان در کنار لمبرت، باربارا گیبز به عنوان تهیه کننده و لوسیندا رینولدز به عنوان تهیه کننده مشترک تایید شدند.

استودیو آمازون اعلام کرد که این نمایش در بیش از 240 کشور و منطقه از طریق سرویس استریم آمازون Prime Video در دسترس خواهد بود. انتشار این سریال، برای اولین بار در 4 آگوست 2023 برنامه ریزی شده بود که سه قسمت اول، بلافاصله و یک قسمت جدید به صورت هفتگی تا پایان سریال در 1 سپتامبر 2023 عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *