ببینید: تیزر فیلم سینمایی پرونده باز است منتشر شد +[ویدیو]

تیزر فیلم سینمایی پرونده باز است ؛ اکران فیلم سینمایی پرونده باز است از دیروز آغاز شد و همزمان هم تیزر این فیلم منتشر شده است.

تیزر آخرین اثر کیومرث پوراحمد که از روز گذشته نمایش عمومی آن در سینماهای کشور آغاز شده، در فضای مجازی منتشر شد. «پرونده باز است» از روز گذشته اکران شده و اولین تیزر آن منتشر شد. در ادامه مطلب با خبر تیزر پرونده باز است همراه ما بمانید.

تیزر فیلم سینمایی پرونده باز است

  • اکران فیلم پرونده باز است

به گزارش منابع خبری:

آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… فیلم سینمایی «پرونده باز است» از روز گذشته اکران شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم پرونده باز است را مشاهده کنید:

بازیگران فیلم سینمایی پرونده باز است

بازیگران این فیلم عبارتند از: پژمان بازغی، محمدرضا غفاری ، نسیم ادبی ، حسین پاکدل ،شادی مختاری ، علی باقری و با حضور سام قریبیان ، مه‌لقا باقری ، جواد طوسی. بازیگران نوجوان: پویا نجفی ، مهبد جهان‌نوش ، راشین ربی ، محمد متین ستاری ، یزدان عبدی.

داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *