پشت پرده مرگ کوکو لی خواننده آمریکایی چیست ؟! +[علت فوت]

پشت پرده مرگ کوکو لی خواننده آمریکایی ؛ خواننده محبوب آمریکایی متولد هنگ کنگ در ۵ ژوئیه در سن ۴۸ سالگی به علت خودکشی درگذشت.

کوکو لی، خواننده آمریکایی متولد هنگ کنگ،‌ که از ستارگان موسیقی پاپ آسیا در اواخر سال‌های ۱۹۹۰ محسوب می‌شد، در۴۸ سالگی درگذشت. در ادامه مطلب با خبر مرگ کوکو لی خواننده همراه ما بمانید.

پشت پرده مرگ کوکو لی خواننده آمریکایی

  • درگذشت کوکو لی خواننده آمریکایی

به گزارش منابع خبری:

خواننده آمریکایی متولد هنگ کنگ روز چهارشنبه ۵ ژوئیه (۱۴ تیر) پس از چندین روز کما به دلیل اقدام برای خودکشی در بیمارستان درگذشت.

دو خواهر خانم لی، کارول و نانسی، در بیانیه‌ای که در حساب‌های اینستاگرام و فیس‌بوک خود منتشر کردند این خبر را اعلام کردند. خانم لی در دوران حیات خود از افسردگی رنج می‌برد. او آلبوم‌هایی به زبان انگلیسی و چینی دارد و صدای شخصیت مولان را در نسخه چینی این اثر والت دیزنی دوبله کرده بود.

پشت پرده مرگ کوکو لی خواننده آمریکایی

علت خودکشی کوکو لی خواننده آمریکایی

او همچنین در اسکار سال ۲۰۰۱ ترانه ای از موسیقی فیلم مشهور انگ لی به نام «ببر خیزان، اژدهای پنهان» را اجرا کرده بود. به گفته دو خواهر او کوکو لی در چند سال اخیر از افسردگی رنج می‌برده و از هفته گذشته به دلیل اقدام به خودکشی در بیمارستان در هنگ کنگ بستری شده بود. «اگرچه کوکو به دنبال کمک‌های متخصصان بود و تمام تلاش خود را برای مبارزه با افسردگی انجام داد، با این حال متأسفانه آن شیطان درون بر وی مسلط شد و جان عزیزش را گرفت.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *