همنواز

ویدیو : جیمی جامپ کنسرت رضا صادقی در برلین آلمان

به تازگی ویدیویی از جیمی جامپ کنسرت رضا صادقی در برلین آلمان در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از اقدام شرم آور یک دختر در کنسرت رضا صادقی در رسانه ها مجازی وایرال شد که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

جیمی جامپ کنسرت رضا صادقی

ویدیویی از کنسرت رضا صادقی و جیمی جامپش

انتشار تصاویری از حضور یک هوادار روی صحنه کنسرت آلمان رضا صادقی برای گرفتن عکس سلفی، جنجالی شد. همچنبن لحظات سخت رضا صادقی و نیروی امنیت محل کنسرت به خاطر حضور یک جیمی جامپ با استایل عجیب روی صحنه کنسرت در رسانه های مجازی فراگیر شد.

اصالت رضا صادقی از روستای کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است. او در 25 مرداد 1358 در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. او در 20 بهمن 1390 با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد در سال 1391 ازدواج کرد. این دو، 2 دختر به نام‌های تیارا (زادهٔ بهمن ۱۳۹۲) و ویانا (زادهٔ خرداد ۱۳۹۶) دارند.

جیمی جامپ کنسرت رضا صادقی
ویدیو جنجالی از جیمی جامپ کنسرت آلمان رضا صادقی

ویدیو جی می جامپ کنسرت برلین رضا صادقی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از کنسرت رضا صادقی و جیمی جامپش را ببینید:

تور کنسرت اروپایی «رضا صادقی» خواننده ی محبوب موسیقی پاپ کشورمان، در ماه های خرداد و تیر سال جاری، برگزار می شود. رضا صادقی با همراهی «ارکستر مشکی‌پوشان» برای یک سلسله اجرا، راهی اروپا می شوند.

این تور کنسرت در کشورهای آلمان، سوئد، هلند، بلژیک، نروژ و دانمارک برگزار خواهد شد. سلطان مشکی پوش در شهرهای مونیخ، فرانکفورت، استکهلم، نورنبرگ، دوسلدورف، روتردام، بروکسل، اشتوتگارت، هانوفر، اسلو، کپنهاگ، برلین به روی استیج خواهد رفت.

ویدیو جنجالی از جیمی جامپ کنسرت آلمان رضا صادقی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *