ببینید: فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M

مارگو رابی بازیگر محبوب فیلم باربی و Once Upon a Time In Hollywood و …است. اخیرا فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M نظر مخاطبان را جلب کرده است.

شات های جدید مارگو رابی برای مجله ام تحت عنوان فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله ام به انتشار رسید. همچنین به تازگی، مارگو رابی برای بازی در فیلم باربی به یک برنامه در استرالیا دعوت شد که پس از آن، گویندگی مارگو رابی برای برنامه تلویزیونی اسرالیا رخ داد.

فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M

تصاویر جدید مارگو رابی برای مجله M

در تازه‌ترین خبر منتشر شده از مارگو رابی ستاره سینما هالیوود که برای بازی در نقش باربی، توسط رسانه‌های خارجی، به او توجه زیادی شده است به یک برنامه در استرالیا دعوت شد. مارگو رابی، به درخواست یکی از مجریان برنامه، از روی یک تله‌پرامپتر مجبور به گویندگی می‌شود.

فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M
فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M

مارگو الیز رابی (انگلیسی: Margot Elise Robbie؛ زادهٔ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰) بازیگر استرالیایی است. او برای نقش‌های کمدی و دراماتیکی که در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها ایفا کرده شهرت دارد و برایش چندین جایزه برنده شده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و پنج جایزهٔ فیلم بفتا بوده.

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی ؛ 6 فیلم تأثیرگذار [+جزئیات]

مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۷ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان یاد کرد و نام او در سال ۲۰۱۹ از سوی فوربز در رتبه‌بندی بازیگران زن جهان با بیشترین مقدار دستمزد قرار گرفت.

عکس های مارگو رابی برای مجله M

فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M
فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M

فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M فتوشوت های جدید مارگو رابی برای مجله M

رابی که می‌دانست در همان ابتدا می‌خواهد جلوی دوربین از خودش بازیگر حرفه‌ای بسازد، در سنین جوانی از فیلم‌ها الهام می‌گرفت و اغلب در کودکی فیلم‌ها را در مقابل والدینش بازسازی می‌کرد. خانواده او که در یک جامعه روستایی دالبی، کوئینزلند بزرگ شد، هرگز تصور نمی‌کرد که در حرفه بازیگری جز بازیگران نامدار این عرصه باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *