ببینید : تصاویری از عروسی دختر معین خواننده معروف ایرانی

به تازگی تصاویری از عروسی دختر معین خواننده معروف ایرانی در رسانه های فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

اخیرا عکسی جنجالی از عروسی دختر معین در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا تصاویری جالب و دیدنی از عروسی دختر معین سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

تصاویری از عروسی دختر معین

تصویری از معین در عروسی دخترش

عکسی از مراسم ازدواج دختر معین، خواننده معروف لس آنجلسی در فضای مجازی منتشر شده است. اما نکته عجیب در این میان واکنش شدید کاربران به ظاهر داماد بود که باعث شد آقای معین چند ساعت بعد از انتشار این پست، کامنت اینستاگرام خود را ببندد.

در این میان برخی از کاربران هم به حمایت از آقای داماد نسبت به عده ای که چاقی و اضافه وزن او را سوژه مسخره کردن قرار داده بودند اعتراض کردند معین خواننده قدیمی ایرانی است. معین در لس آنجلس آمریکا زندگی می کنند. معین پس از انقلاب ایران از کشور خارج شد.

تصاویری از عروسی دختر معین
عکسی جنجالی از عروسی دختر معین

تصاویری جالب و دیدنی از عروسی دختر معین

در ادامه می‌توانید عکسی جنجالی از عروسی دختر معین را ببینید:

تصاویری از عروسی دختر معین
تصویری از معین در عروسی دخترش

نصرالله معین نجف‌آبادی (زادهٔ ۲۹ دی ۱۳۳۰) که با نام هنری معین شناخته می‌شود، خوانندهٔ موسیقی پاپ و سنتی ایرانی ساکن لس‌آنجلس است. او از ۱۸سالگی فعالیت خود را در موسیقی و آواز آغاز کرد و مدتی نیز از آموزش‌های هنرمندانی چون تاج اصفهانی و حسن کسایی بهره برد. نخستین ترانهٔ رسمی او، قطعه‌ای به نام «یکی را دوست می‌دارم» بود که در سال ۱۳۵۷ انتشار یافت و سبب شهرت او شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *