«جیش‌العدل» حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت! +[جزئیات]

حمله تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان ؛ صبح امروز یک جمله تروریستی به کلانتری ۱۶ شهر زاهدان به وقوع پیوست و باعث شهادت دو تن از مأموران فراجا شد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه با یک کلانتری دو نفر از ماموران پلیس به شهادت رسیده اند. تصاویر و اسامی شهدای حمله تروریستی امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان، اعلام و منتشر شد. در ادامه مطلب با خبر حمله به کلانتری در زاهدان همراه ما بمانید.

حمله تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان

  • حمله به کلانتری زاهدان

به گزارش منابع خبری:

در این حادثه یک نفر از عوامل کلانتری به نام ستوان علی کیخا و یک سرباز وظیفه به نام مبین رشیدی به شهادت رسیدند.

صبح امروز یک تیم تروریستی ۴ نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت ،با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی مواجه و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند. گروهک تروریستی «جیش العدل» با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری 16 زاهدان را بر عهده گرفت. هر 4 مهاجم مسلح به کلانتری 16 توسط نیروهای پلیس کشته شدند.

حمله تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان

حمله تروریستی به کلانتری زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این حمله، ۴ تروریست معاند با پوشش ارباب رجوع درب کلانتری آمده بودند.  تروریست‌ها توسط عوامل کلانتری زمین‌گیر شدند، ‌دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و وظیفه “مبین رشیدی” پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.

با عملکرد به موقع مدافعان امنیت اهداف تروریست‌ها در تسخیر کلانتری و انبار مهمات و همچنین وارد کردن تلفات قابل توجه ناکام ماند. امنیت اطراف کلانتری به حالت عادی برگشته و کلانتری ۱۶ «کوی شهدا» در حال حاضر مشغول خدمات‌رسانی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *