سامسونگ از گوشی گلکسی m34 با نمایشگر 120 هرتز سوپر امولد رونمایی کرد!

گوشی گلکسی m34 ؛ شرکت سامسونگ از جدید ترین مدل گوشی خود یعنی m34 با باتری غول پیکر و دوربین 50 مگاپیکسلی رسما رونمایی کرد.

گلکسی M34 5G به باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و قیمتی کمتر از 250 دلار دارد. ساعاتی قبل سامسونگ از گوشی گلکسی M34 رونمایی کرد که قرار است با قیمت پایه ۲۳۰ دلار راهی بازار هند شود. در ادامه به مشخصات این گوشی می‌پردازیم. در ادامه مطلب با خبر گوشی m34 سامسونگ همراه ما بمانید.

گوشی گلکسی m34

  • سامسونگ m34

به گزارش منابع خبری:

سامسونگ گلکسی M34 5G رسماً معرفی شد. غول کره‌ای تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی امروز از نسخه ارتقاءیافته M33 5G رونمایی کرد که در کنار مشخصات فنی عالی از کیفیت ساخت مناسبی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

ببینید: ویدیوی معرفی و بررسی گوشی poco x5 pro

گلکسی A34 و A54 در ماه مارس عرضه شدند و از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های میان‌رده بازار بودند. اما اکنون که سامسونگ گلکسی M34 وارد صحنه شده، این گوشی‌ها یک رقیب جدی پیش روی خود دارند و قیمت این مدل بسیار مقرون به صرفه‌تر از گلکسی A34 است.

گوشی گلکسی m34

گلکسی m34 سامسونگ

شرکت بزرگ کره‌ای ساعاتی پیش گلکسی ام ۳۴ را با قیمت پایه‌ی ۱۹٬۰۰۰ روپیه (۲۳۰ دلار) در هند رونمایی کرد. این کانفیگ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. افرادی که در هند از برخی کارت‌های بانکی خاص استفاده کنند، ۲٬۰۰۰ روپیه معادل ۲۴ دلار تخفیف دریافت خواهند کرد.

گلکسی M34 5G یک گوشی میان‌رده است که می‌توان آن را نسخه‌ای ارتقا یافته از گوشی M33 5G و همچنین نسخه‌ای تغییر یافته از گوشی A34 5G دانست. دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکی، تراشه اگزینوس 1280 و باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت، مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *