فوری: وام 150 میلیونی سربازی به چه کسانی تعلق می‌گیرد ؟!

وام 150 میلیونی سربازی ؛ وام سربازی امسال هم مثل سال قبل به مبلغ 150 میلیون تومان به سربازان دارای شرایط اعطا خواهد شد.

پرداخت وام 150 میلیونی سربازان آغاز شده و این گروه تنها تا پایان تیر برای ثبت نام وام سربازی فرصت دارند. اما مدارک لازم برای دریافت وام سربازی چیست و این وام به کدام سربازان تعلق می‌گیرد؟ در ادامه مطلب با خبر وام ۱۵۰ میلیونی سربازان همراه ما بمانید.

وام 150 میلیونی سربازی

  • وام ۱۵۰ میلیون تومانی سربازی

به گزارش منابع خبری:

وام ۱۵۰ میلیونی سربازی پارسال به حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر یعنی فقط ۱۴ درصد متقاضیان پرداخت شده است. امسال اگر بانک‌ها همکاری کنند، در بهترین حالت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر شانس دریافت این تسهیلات را خواهند داشت

چندی پیش بود که مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت از پرداخت وام سربازی خبر داد. وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.

وام 150 میلیونی سربازی
وام ۱۵۰ میلیون تومانی سربازی, وام ۱۵۰ میلیونی سربازان, شرایط دریافت وام سربازی

شرایط دریافت وام سربازی

این وام تنها به سربازانی پرداخت می‌شود که دوره سربازی خود را به پایان رسانده باشند. اما همه سربازان شامل این وام نمی‌شوند و تنها افرادی می‌توانند متقاضی دریافت وام سربازی باشند که تاریخ ترخیص آنها کمتر از 5 سال باشد. به عبارتی این وام به سربازانی تعلق می‌گیرد که از سال 1397 به بعد خدمت سربازی را به پایان رسانده باشند. وام ۱۵۰ میلیونی سربازی که به اسم تسهیلات خوداشتغالی معروف شده، به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که یا در حین خدمت هستند یا اینکه نهایتا پنج سال از تاریخ دریافت کارت پایان خدمات آن‌ها گذشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *