ویدیو : سوتی منشوری شاهین صمد پور جلوی نامزدش

به تازگی ویدیویی از سوتی منشوری شاهین صمد پور جلوی نامزدش در رسانه های مجازی داخلی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش داشته است.

امروز ویدیویی از گاف شاهین صمد پور جلوی نامزدش در رسانه های مجازی فارسی منتشرش شده که بحث داغی را در بین کابران فضای مجازی ایجاد کرده است.

سوتی منشوری شاهین صمد پور جلوی نامزدش

اظهارات نامشروع شاهین صمد پور جلوی نامزدش

جدیدا ودیویی از سوتی دادن شاهین صمد پور در مقابل همسرش پخش شده که در فضای مجازی سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است. شاهین صمد پور ساز در ۲۷ بهمن ۱۳۶۰ در خیابان سلسبیل تهران، مستندساز ، مجری و تهیه کننده سابق تلویزیون ایران است که با مستند تلویزیونی شوک مشهور شد.

شاهین صمد پور دانش آموخته رشته تکنولوژی آموزشی است و در حال حاضر به صورت مستقل در فضای مجازی و در صفحه اینستاگرام خود فعالیت می کند. شاهین صمد پور فرزند طلاق است و پدر و مادرش در کودکی از هم جدا شدند.

سوتی منشوری شاهین صمد پور جلوی نامزدش
حرف عجیب شاهین صمد پور جلوی نامزدش, گاف شاهین صمد پور جلوی نامزدش, اظهارات نامشروع شاهین صمد پور جلوی نامزدش

گاف شاهین صمد پور جلوی نامزدش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف عجیب شاهین صمد پور جلوی نامزدش را ببینید:

پدر شاهین صمد پور اعتتیاد داشته و به دلیل اعتیاد از مادرش جدا شد. شاهین صمد پور  تک فرزند خانواده بود که در ۵ سالگی پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند. تا مدت ها حضانت شاهین صمد پور به پدر معتادش سپرده شد تا اینکه با تلاش مادر و شدت گرفتن اعتیاد پدر شاهین صمد پور  برای همیشه از خانه پدر فرار و نزد مادرش رفت بعد از این ماجرا و چند دیدار با پدر دیگری خبری از او تا به الان ندارد.

چندی پیس خبری براساس برخی صحبت‌های کاربران فضای مجازی، به نظر می‌رسد صمدپور بعد از ساخت مستندی در مورد حنانه کیا بازداشت شده است. فاطمه دانشور، عضو پیشین شورای شهر تهران و مدیرعامل خیریه مهرآفرین با انتشار این استوری در اینستاگرام خود خبر از ‎بازداشت شاهین صمد پور صمدپور مستندساز و خبرنگار داد. براساس برخی صحبت‌های کاربران فضای مجازی، به نظر می‌رسد شاهین صمد پور بعد از ساخت مستندی در مورد حنانه کیا بازداشت شده است.

اظهارات نامشروع شاهین صمد پور جلوی نامزدش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *