همنواز

ویدیو : پر بازدید ترین عروسی در ایران با لباس عرب ها

به تازگی ویدیویی از پر بازدید ترین عروسی در ایران با لباس عرب ها در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را توسط کابران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از عروسی جنحالی به سبک آریایی با لباس اعراب در فضای مجازی منتشرش شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

پر بازدید ترین عروسی در ایران با لباس عرب ها

فیلمی وایرال شده از عروسی آریایی با پوشش عربی

جدیدا ویدیویی در رسانه ها در مورد پربازدید ترین عروسی به سبک آریایی اما با لباس عرب ها وایرال شده است. گویا اینکه مراسم آریایی ها با عرب ها ترکیب شده حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

پر بازدید ترین عروسی در ایران با لباس عرب ها
ویدیویی از ازدواج آریایی با استایل عربی

عروسی جنحالی به سبک آریایی با لباس اعراب

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ازدواج آریایی با استایل عربی را ببینید:

متن عقد آریایی فارسی بوده و عروس و داماد موظف هستند بخش هایی از ان را پس از عاقد تکرار کنند. مفهوم کلی عقد آریایی تعهد و وفاداری است. جملاتی که در متن عقد آریایی بکار میرود، قسم خوردن عروس و داماد در بین مهمانان میباشد. عقد آریایی نمیتواند جایگزین عقد شرعی و رسمی باشد و بعد از عقد آریایی عروس و داماد محرم یکدیگر نمی شوند.

برخی افراد میگویند متن عقد آریایی همان عقد عربی به زبان فارسی است؛ در صورتی که برای عقد رسمی باید از جملات عربی استفاده شود. در برخی دفترخانه ها بعد از عقد عربی، معنای ان را به فارسی بیان میکنند و در انتها قسمتی از اشعار مولانا یا حافظ را میخوانند تا هم عروس و داماد متوجه معنا و مفهوم عقد رسمی شوند و هم وجهه زیباتری در فیلم عروسی داشته باشد.

عاقد عقد آریایی میتواند یکی از اقوام و یا دوستان خودتان باشد که متن موردنظر را از روی کاغذ بخواند و نیازی به حفظ کردن متن عقد آریایی نیست. عاقد شما لزوما نباید مرد مسنی باشد و جوانان هم می توانند عاقد عقد آریایی شما باشند .

فیلمی وایرال شده از عروسی آریایی با پوشش عربی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *