ویدیو : حمایت رضا صادقی از ارسلان میردادی در برنامه آوای جادویی

به تازگی ویدیو : حمایت رضا صادقی از ارسلان میردادی در برنامه آوای جادویی در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این خواننده داشته است.

امروز ویدیویی از پشتیبانی رضا صادقی از استعداد آوای جادویی ارسلان میردادی در فضای مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

حضور عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی

جیمی جامپ کنسرت رضا صادقی در برلین آلمان

حمایت رضا صادقی از ارسلان میردادی در برنامه آوای جادویی

حمایت شدن ارسلان میردادی توسط رضا صادقی

جدیدا یک ویدیو جهت حمایت از ارسلان میردادی، هنرجوی گروه رضا صادقی در رسانه ها پخش شده که می توانید در فینال مسابقه آوای جادویی، کد ۱۰۲ را به شماره ۱۰۰۰۲۳۰ ارسال کنید. مهلت شرکت در رای گیری فینال، تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۴ تیرماه می باشد. او در این ویدیو شعار هایی درباره برنده بودن تیم قوی خود داده است.

رضا صادقی در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در بندر عباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. اولین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ باز می‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد.

حمایت رضا صادقی از ارسلان میردادی در برنامه آوای جادویی
طرفدارای رضا صادقی از ارسلان میر دادی

پشتیبانی رضا صادقی از استعداد آوای جادویی ارسلان میردادی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از طرفدارای رضا صادقی از ارسلان میر دادی را ببینید:

رضا صادقی بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد. علاقهٔ او به هنرمندانی همچون چشم آذر و بابک بیات باعث شد تا آثار او تحت تاثیر آنها قرار گیرد.

رضا صادقی در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. رضا صادقی تا امروز نزدیک به ۱۲۰ ترانه در قالب ۸ آلبوم ارائه کرده‌است. او که به مشکی پوش معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغار معروفیت رضا صادقی به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم پیرهن مشکی بر می‌گردد. وی مستندی به نام رمز شب را روانه بازار کرد که حقایق در مورد زندگی و کار خود اعلام کرد.

 حمایت شدن ارسلان میردادی توسط رضا صادقی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *