ببینید: عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد [+پورتریت جدید مهنار افشار]

عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

مهناز افشار از سال 1398 به خارج از کشور مهاجرت کرده و هم اکنون نیز خارج از ایران زندگی می‌کند. مهناز افشار پس از مهاجرتش از ایران بارها با استایل‌های مختلف و جدید دیده شده است. همچنین حضور مهناز افشار در تور کنسرت خداحافظی شهرام شپره بسیار خبرساز شد. این بار نیز استایل جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت.

عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد

عکسهای جدید مهناز افشار در کنار هنرمندان مرد

مهناز افشار به تازگی عکس جدیدی را در کنار آرش منتشر کرده بود. این عکس و عکس‌های مشابه که نشان می‌دهد آرش و مهناز افشار مراوده زیادی با هم دارند، این خبر باعث شد تا خیلی‌ها بر شایعه نامزدی آنها دامن بزنند درحالیکه چنین اتفاقی تا الان وجود نداشته و کاملا شایعه است.

عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد

تصاویر جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد

مهناز افشار در تاریخ 21 خرداد 1356 در ایران به دنیا آمد. او حرفه بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و در سال بعد نیز با بازی در فیلم دوستان به سینما راه یافت. در ادامه می‌توانید پورتریت جدید مهناز افشار را مشاهده کنید.

عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد عکسهای جدید مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان مرد

مهناز افشار اصالتا ترک تبریز است. او دیپلم دبیرستان را در رشته علوم تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *