عکس لو رفته از مهناز افشار و آرش در کنار دریا !

مهناز افشار یکی از بازیگران پرحاشیه ایرانی است که چندی پیش عکس لو رفته از مهناز افشار و آرش در کنار دریا منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت.

به تازگی خبری تحت عنوان آرش خواننده و مهناز افشار به انتشار رسید که عکس عجیب آرش و مهناز افشار را نشان می‌دهد. رسانه‌ها بنا بر این عکس خبر از رابطه مهناز افشار با آرش می‌دهند.

عکس لو رفته از مهناز افشار و آرش در کنار دریا

آرش خواننده و مهناز افشار

مهناز افشار به تازگی عکس جدیدی را در کنار آرش یکی از خواننده هایی که از ایران مهاجرت کرده است ، منتشر کرد همین عکس و عکس های مشابه که نشان می دهد آرش و مهناز افشار مراوده زیادی با هم دارند باعث شد تا خیلی ها بر طبل شایعه نامزدی آنها بزنند درحالیکه چنین اتفاقی تا الان وجود نداشته و کاملا شایعه است.

عکس لو رفته از مهناز افشار و آرش در کنار دریا
عکس لو رفته از مهناز افشار و آرش در کنار دریا

مهناز افشار حرفه بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد. مهناز افشار در سال 1389 برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. مهناز افشار با محمد یاسین رامین که متهم یکی از پرونده‌های معروف فساد مالی ایران است ازدواج کرده که چندین ساله بعد از یکدیگر جدا شدند. مهناز افشار مدتی است که به اروپا مهاجرت کرده و در برنامه استعداد یابی در آمریکا به عنوان داور حضور داشت. مهناز افشار از همسر خود دارای یک دختر می باشد.

رابطه مهناز افشار با آرش

در ادامه می‌توانید عکس عجیب آرش و مهناز افشار را ببینید:

عکس لو رفته از مهناز افشار و آرش در کنار دریا
عکس لو رفته از مهناز افشار و آرش در کنار دریا

عکسی دیده نشده از مهناز افشار بازیگر ایرانی که از ایران مهاجرت کرده، در حال خوشگذرانی و تفریح با آرش در فضای مجازی پخش شد که حرف و حدیث های زیادی را برای این خانم بازیگر درست کرد. این عکس مهناز افشار جنجال های بسیاری را به وجود آورد چرا که پس از مهاجرتش از ایران ویدئو ها و عکس های زیادی کنار آرش در فضای مجازی منتشر کرد. شایعاتی بسیاری درباره ازدواج این دو در فضای مجازی پخش شد اما مهناز افشار رابطه بین خودشان را دوستانه دانست و با انتشار این عکس را در کنار آرش نوشت:

تبریک به تو رفیقم ؛ ویدیو آخرت عالی بود!

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *