استایل جدید مهناز افشار ؛ در طبیعت خیره کننده

مهناز افشار پس از مهاجرتش از ایران بارها با استایل‌های مختلف و جدید دیده شده است. این بار نیز استایل جدید مهناز افشار در دل طبیعت غوغا به پا کرده است.

مهناز افشار در تاریخ 21 خرداد 1356 در ایران به دنیا آمد. او حرفه بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و در سال بعد نیز با بازی در فیلم دوستان به سینما راه یافت.

مهناز افشار در سال 1389 برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. او برای بازی در دارکوب و قسم نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد.

مهناز افشار از سال 1398 به خارج از کشور مهاجرت کرده و هم اکنون نیز خارج از ایران زندگی می‌کند. در ادامه استایل جدید مهناز افشار را در دل طبیعت بکر خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

مهریه 22 میلیاردی مهناز افشار از زبان شوهرش

استایل جدید مهناز افشار

در طبیعت خیره کننده 

استایل مهناز افشار جدید
استایل مهناز افشار جدید

تصویر بالا استایل تازه‌ ای از مهناز افشار را در دل طبیعت سبز و جنگلی به تصویر کشیده است. مهناز افشار اصالتا ترک تبریز است. او دیپلم دبیرستان را در رشته علوم تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

به علت گرایش مذهبی، خانواده او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند اما سرانجام او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید. مهناز افشار در خرداد 1393 با یاسین رامین ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

عکس های جنجالی جدید مهناز افشار

او از این ازدواج صاحب یک دختر به نام لیانا شد. مهناز افشار در مهرماه 1398 با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت:

هر آدمی ضعیف یا قوی، یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونا رو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *