تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon [+تاریخ انتشار ]

تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon به انتشار رسید. این سریال دنباله و اسپین‌آف The Walking Dead است.

تصاویر رسمی جدیدی از سریال دنباله و اسپین‌آف The Walking Dead با عنوان The Walking Dead: Daryl Dixon با بازی نورمن ریداس منتشر شد. وقایع داستانی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon در فرانسه رخ می‌دهد.

تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

تصاویر رسمی جدید سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

تصاویر جدیدی از اسپین آف The Walking Dead توسط شبکه AMC نیز منتشر شد که برخی از کاراکترهای این نمایش نظیر ایزابل را برای اولین‌بار به نمایش در می‌آورد.

تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

تصاویر رسمی جدیدی از سریال دنباله The Walking Dead

داستان مینی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه با این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برای او دشوار می‌سازد.

تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon تصاویر رسمی جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

ببینید: نخستین کلیپ رسمی از دنباله سریال The Walking Dead

مینی سریال The Walking Dead: Dead City مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی که توسط الی جورنه بر اساس شخصیت‌های مگی و نیگان از مردگان متحرک ساخته شده‌است تازه‌ترین مجموعه از مردگان متحرک بوده است.

بهترین سریال های شبیه واکینگ دد (The Walking Dead) ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

تاریخ انتشار سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

تاریخ انتشار دنباله سریال The Walking Dead در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) خواهد بود. این سریال در 6 قسمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *