ببینید: نخستین کلیپ رسمی از دنباله سریال The Walking Dead

نخستین کلیپ رسمی از دنباله سریال The Walking Dead با عنوان The Walking Dead: Daryl Dixon با بازی نورمن ریداس به انتشار رسید.

نخستین کلیپ رسمی از دنباله و اسپین‌ آف سریال The Walking Dead تحت عنوان اولین کلیپ رسمی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شده است. دیوید زیبل (از نویسندگان سریال ER) شورانر این سریال خواهد بود.

نخستین کلیپ رسمی از دنباله سریال The Walking Dead

اولین کلیپ رسمی از دنباله سریال The Walking Dead

وقایع داستانی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon در فرانسه رخ می‌دهد.

نخستین کلیپ رسمی از دنباله سریال The Walking Dead

همچنین مینی سریال The Walking Dead: Dead City مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی که توسط الی جورنه بر اساس شخصیت‌های مگی و نیگان از مردگان متحرک ساخته شده‌است تازه‌ترین مجموعه از مردگان متحرک است.

بهترین سریال های شبیه واکینگ دد (The Walking Dead) ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

این سریال داستان مگی و نیگان را دنبال می‌کند که در جستجوی هرشل، پسر ربوده‌شدهٔ مگی، به شهر منهتن پسا آخرالزمانی جداشده از سرزمین اصلی سفر می‌کنند. شهر فروپاشی‌شده مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده‌اند.

نخستین کلیپ رسمی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

اولین کلیپ رسمی اسپین اف The Walking Dead با عنوان : کلیپ رسمی The Walking Dead: Daryl Dixon

مردگان متحرک: شهر مرده (به انگلیسی: The Walking Dead: Dead City) مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط الی جورنه بر اساس شخصیت‌های مگی و نیگان از مردگان متحرک ساخته شده‌است.

تاریخ انتشار مینی سریال مردگان متحرک (The Walking Dead: Dead City)

این مجموعه چهارمین اسپین آف مردگان متحرک و به‌طور کلی پنجمین سری از فرنچایز مردگان متحرک است که تداومی را با سایر مجموعه‌های تلویزیونی آن به اشتراک می‌گذارد، و نخستین دنباله از مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *