فصل 2 سریال مردگان متحرک شهر مرده The Walking Dead: Dead City

برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل 2 سریال مردگان متحرک شهر مرده (2023 The Walking Dead: Dead City) در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

مردگان متحرک: شهر مرده (به انگلیسی: The Walking Dead: Dead City) مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط الی جورنه بر اساس شخصیت‌های مگی و نیگان از مردگان متحرک ساخته شده‌است. این مجموعه چهارمین اسپین آف مردگان متحرک و به‌طور کلی پنجمین سری از فرنچایز مردگان متحرک است که تداومی را با سایر مجموعه‌های تلویزیونی آن به اشتراک می‌گذارد، و نخستین دنباله از مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک است.

جورنه به عنوان شورانر ایفای نقش می‌کند. لورن کوهن و جفری دین مورگان در نقش مگی و نیگان از مجموعه تلویزیونی اصلی، به همراه گایوس چارلز، جاناتان هیگینبوهام، مهینا ناپولئون، تری سانتیاگو-هادسون و چارلی سولیس نیز نقش‌های خود را بازی می‌کنند.

زمان پخش سریال مردگان متحرک شهر مرده قسیمت 1 (فصل اول) : 15 ژوئن پنجشنبه 25 خرداد 1402

روز پخش سریال مردگان متحرک 2023 قسمت 2 : 22 ژوئن ( هر پنجشنبه قسمت جدید)

تاریخ انتشار فصل 2 سریال مردگان متحرک شهر مرده

چهارمین اسپین آف مردگان متحرک
چهارمین اسپین آف مردگان متحرک

این سریال داستان مگی و نیگان را دنبال می‌کند که در جستجوی هرشل، پسر ربوده‌شدهٔ مگی، به شهر منهتن پسا آخرالزمانی جداشده از سرزمین اصلی سفر می‌کنند. شهر فروپاشی‌شده مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده‌اند.

توسعه این مجموعه در مارس ۲۰۲۲ آغاز شد. عنوان سریال در همان زمان اعلام شد و بعداً در اوت همان سال تغییر نام داد. بازیگران اضافی در اکتبر و نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شدند. فیلمبرداری در شهر نیویورک تا ژوئیه آغاز شد و اکتبر ۲۰۲۲ به پایان رسید.

پنجمین سری از فرنچایز مردگان متحرک
پنجمین سری از فرنچایز مردگان متحرک

تاریخ انتشار فصل دو سریال مردگان متحرک شهر مرده : هنوز مشخص نشده است.

زمان پخش سریال مردگان متحرک شهر مرده قسیمت 1 (فصل اول) : 15 ژوئن پنجشنبه 25 خرداد

روز پخش سریال مردگان متحرک 2023 قسمت 2 : 22 ژوئن ( هر پنجشنبه قسمت جدید)

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *