نخستین تیزر رسمی از فیلم Circus Maximus ؛ سورئال و روانشناختانه [+تاریخ اکران]

نخستین تیزر رسمی از فیلم Circus Maximus به کارگردانی خود تراویس اسکات، گاسپار نوئه، هارمونی کورین، والدیمار یوهانسن با بازی و نویسندگی خود اسکات منتشر شد.

نخستین تیزر رسمی فیلم Circus Maximus به کارگردانی خود تراویس اسکات، گاسپار نوئه (کارگردان Irreversible و Climax و Enter the Void)، نیکولاس ویندینگ رفن (کارگردان Drive و Bronson و The Neon Demon)، هارمونی کورین (کارگردان Spring Breakers و The Beach Bum)، والدیمار یوهانسن (کارگردان Lamb) و کالیل جوزف (کارگردان تعدادی از موزیک ویدیوهای بیانسه) با بازی و نویسندگی خود اسکات منتشر شد.

نخستین تیزر رسمی از فیلم Circus Maximus

اولین تیزر رسمی از فیلم Circus Maximus

اولین تیزر رسمی فیلم Circus Maximus از پروژه مخفی خواننده و رپر، تراویس اسکات با همکاری کارگردانان بین‌المللی سینما رونمایی شد.

نخستین تیزر رسمی از فیلم Circus Maximus

تراویس یک فیلم دیگر نیز با عنوان Aggro Dr1ft در بخش خارج از مسابقه فستیوال ونیز امسال دارد. هارمونی کورین کارگردان و استودیو A24 تهیه‌کننده آن است.

نخستین تیزر رسمی Circus Maximus

تریلر رسمی جدیدی از فیلم Gran Turismo 2023 ؛ فیلمی اکشن و ماجراجویی [+ تاریخ اکران]

اولین تیزر رسمی Circus Maximus به انتشار رسید.

تاریخ اکران فیلم Circus Maximus

این فیلم/موزیک ویدیو سورئال و روانشناختانه 75 دقیقه‌ای که مرتبط با آلبوم Utopia تراویس می‌باشد یک روز پیش از انتشار این آلبوم پنجشنبه همین هفته در تاریخ 27 جولای (۵ مرداد ۱۴۰۲) اکران سینمایی خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *