تاریخ انتشار آرک حادثه شیبویا در فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن

تاریخ انتشار آرک حادثه شیبویا در فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن منتشر شد. در ادامه به جزئیات تاریخ انتشار آرک Shibuya Incident جوجوتسو کایسن می‌پردازیم.

پنج قسمت اول فصل 2 Jujutsu Kaisen از منظر طرفداران در همه جا موفقیت مهمی بوده است، و اکنون، آرک پیش بینی شده Shibuya Arc می‌آید ، که اکنون تاریخ رسمی دارد. این که آیا بینندگان انیمه مانگا را خوانده‌اند یا نه، آنها نمی‌خواهند فرصتی برای دیدن یکی از شدیدترین آرک‌های کیسن یوژوتسو داشته باشند.

تاریخ انتشار آرک حادثه شیبویا در فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن

در حساب رسمی انگلیسی Jujutsu Kaisen، درست قبل از ساعت 5 بعد از ظهر EST، یک تصویر تبلیغاتی از آرک که Jujutsu Kaisen به تازگی پیچیده شده است با اطلاعات اضافی ارسال شده است. این هواداران را آگاه می کند که برای چند هفته آینده ، هیچ قسمت از Jujutsu Kaisen در حالی که تیم خود را برای آغاز آرک در انتظار Shibuya آماده می‌کند ، بیرون نمی‌آید. تاریخ انتشار رسمی این آرک نیز به عنوان 31 آگوست اعلام شد، هنگامی که تیم با قسمت ششم فصل 2 باز خواهد گشت.

کراس اور فورتنایت و جوجوتسو کایسن
تاریخ انتشار آرک Shibuya Incident جوجوتسو کایسن

تاریخ انتشار آرک Shibuya Incident جوجوتسو کایسن

در آغاز فصل 2 ، بینندگان دیدند که به موقع به روزهای مدرسه Gojo Satoru می روند ، با دانش آموزان Geto Suguru و Ieiri Shoko ، و وقایع در انتقال Geto از Hero به Villain به اوج خود می رسد. پس از درگذشت Haibara Yu و تکلیفی که می بیند ناامیدی فزاینده Geto از اعضای غیر شرور جامعه ، Geto از توانایی های خود برای قتل بیش از 100 غیر سکرید کننده در روستای واگذاری خود استفاده می کند. این و قتل والدینش اولین قدم بزرگ او به سمت هدف او برای از بین بردن غیر سران از وجود است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *