طرفداران MCU مشکل بزرگی را با فیلم بعدی Avengers حل می‌کنند

به تازگی خبر حل مشکلات فیلم فاز 6 مارول توسط طرفداران در فضای مجازی و شبکات اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای داشته است.

با توجه به اینکه Avengers: The Kang Dynasty قرار است فیلم بعدی انتقام جویان باشد، طرفداران دنیای سینمایی مارول در حال حل مشکل فیلم فاز 6 هستند. عدم حضور مجدد انتقام‌جویان در فازهای 4 و 5 برای طرفداران دنیای سینمایی مارول مشکل‌ساز است و باعث می‌شود تیم بالقوه در Avengers: The Kang Dynasty احساس عجله و عدم اتصال کند.

حل مشکلات فیلم فاز 6 مارول توسط طرفداران

پیشنهادی از یک کاربر Reddit یک «فیلم بین انتقام‌جویان» با ریسک‌های کمتر را پیشنهاد می‌کند تا تیم را دوباره معرفی کند و به شخصیت‌ها اجازه دهد تا قبل از Avengers: Secret Wars دوباره به هم متصل شوند یا برای اولین بار ملاقات کنند. استودیوی مارول ممکن است با توجه به اتهامات قانونی که جاناتان میجرز، بازیگر نقش کانگ با آن مواجه است، از کنار گذاشتن قوس سلسله کانگ سود ببرد. استفاده از انتقام جویان 5 به عنوان یک فیلم ارتباطی مجدد برای تیم نیز می‌تواند فاصله‌ای از اتفاقات چندجهانی آینده را ایجاد کند.

علیرغم اینکه Avengers: The Kang Dynasty بخش عمده‌ای از حماسه چندجهانی است، مشکل بزرگ فیلم توسط طرفداران دنیای سینمایی مارول تشخیص داده شده است. از زمانی که The Infinity Saga به پایان رسید، انتقام‌جویان به عنوان MCU در حال معرفی قهرمانان جدید به این فرنچایز بودند. با این حال، دو فیلم مهم انتقام جویان در راه هستند، با Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars سنگ بنای عظیمی برای The Multiverse Saga خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

10 فیلم مارول که بیشتر از یک میلیارد فروش داشتند

حل مشکلات فیلم فاز 6 مارول توسط طرفداران
حل شدن مشکلات فیلم های فاز 6 مارول

حل شدن مشکلات فیلم های فاز 6 مارول

حل مشکلات فیلم فاز 6 مارول توسط طرفداران
تشخیص مشکل بزرگ دنیای سینمایی مارول توسط طرفداران

در حالی که تولید فیلم Avengers: The Kang Dynasty به دلیل حملات انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA آغاز نشده است، بسیاری از افراد متعجب بودند که آیا قسمت پنجم راه درستی برای بازگرداندن تیم برای اولین بار پس از Avengers: Endgame است یا خیر. در طول فازهای 4 و 5، هیچ‌گونه گردهمایی مجدد انتقام‌جویان وجود نداشته است که به مونتاژ مجدد Avengers: The Kang Dynasty حسی ارگانیک بدهد.

تشخیص مشکل بزرگ دنیای سینمایی مارول توسط طرفداران

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حل مشکلات فیلم فاز 6 مارول توسط طرفداران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *