همنواز

تریلر رسمی انیمه Castlevania: Nocturne منتشر شد + حواشی پخش

Castlevania: Nocturne اسپین اف سریال Castlevania بود که شبکه نتفلیکس، چندی پیش، تریلر رسمی انیمه Castlevania: Nocturne را به انتشار رساند.

تریلر انیمه Castlevania Nocturne که یکی از مهم‌ترین انیمه‌های امسال شبکه نتفلیکس می‌باشد، چندی پیش منتشر شد و بازتاب فراوانی را کسب کرد. این انیمه، اسپین آف سریال Castlevania می‌باشد.

تریلر رسمی انیمه Castlevania: Nocturne منتشر شد

Castlevania: Nocturne یک مجموعه تلویزیونی اکشن فانتزی تاریک برای بزرگسالان، محصول کشور آمریکا است که توسط کلایو بردلی ساخته و نوشته شده است. این مجموعه توسط تهیه کننده کوین کولد برای نتفلیکس ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن

بهترین انیمه های فانتزی تاریخی تاریخ سینمای ژاپن + 2023

این مجموعه یک اسپین آف از مجموعه انیمیشن Castlevania است و بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی تحت عنوان Castlevania از کمپانی کونامی می‌باشد. داستان این مجموعه در سال 1792 و در دوران انقلاب فرانسه رخ می‌دهد و دنباله‌ای بر فیلم Castlevania: Rondo of Blood از سال 1993 و بازی Symphony of the Night است. داستان مربوط به ریشتر بلمونت، یکی از اعضای خانواده بلمونت است.

در ادامه می‌توانید تریلر دیزنی از نخستین تریلر اسپین اف Castlevania را ببینید:

فیلم Castlevania: Nocturne برنامه‌ریزی شده تا برای اولین بار در تاریخ 28 سپتامبر 2023 (6 مهر 1402) منتشر شود. ریشتر بلمونت، یکی از نوادگان خانواده شکارچی خون‌آشام بلمونت، مجبور است به همراه یک گروه از شکارچیان و جادوگران، در طول انقلاب فرانسه، از وقوع آخرالزمان جلوگیری کند.

درباره پخش و انتشار انیمه Castlevania: Nocturne

تریلر رسمی انیمه Castlevania: Nocturne
تریلر انیمه سریالی کسلوانیا شبانه

در تاریخ 16 آوریل 2021، Deadline گزارش داد که نتفلیکس در حال برنامه‌ریزی ساخت یک سریال اسپین‌آف است که در دنیای Castlevania رخ می‌دهد. این سریال پس از پایان سریال انیمیشن اصلی خود به روی آنتن خواهد رفت و با یک بازیگر جدید به شخصیت‌ها تمرکز خواهد کرد. سریال در طول انقلاب فرانسه جریان دارد و بر روی ریشتر بلمونت، ترور بلمونت و سیفا بلنادس، و ماریا رنارد تمرکز خواهد داشت.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، کوین کولد و کلایو برادلی به عنوان مدیران پروژه تحت پرچم شرکت تولیدی Project 51 Productions خدمت خواهند کرد. استودیوی انیمیشن Powerhouse نیز به عنوان استودیوی اصلی انیمیشن، با کارگردانی سام و آدام دیتس، در این سریال شرکت خواهد داشت. در رویداد مجازی Geeked Week نتفلیکس که در تاریخ 10 ژوئن 2022 برگزار شد، عنوان این سریال به Castlevania: Nocturne تغییر یافت. صداپیشگان این سریال نیز در تاریخ 27 ژوئیه 2023 اعلام شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی انیمه Castlevania: Nocturne چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *