همنواز

تریلر رسمی فیلم Appendage منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Appendage که یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک کمپانی Hulu است، به انتشار رسید و بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

Appendage، یک فیلم ترسناک جذاب از کمپانی Hulu به کارگردانی آنا زلوکوویچ است که طراحی خارق‌العاده‌ای دارد و داستانی خلاقانه و لایه‌ای دارد که چندی پیش توسط همین استودیو، تریلر رسمی Appendage به انتشار رسید.

تریلر رسمی فیلم Appendage منتشر شد

فیلم Appendage به نویسندگی و کارگردانی آنا زلوکوویچ، یک فیلم ترسناک در سبک وحشت بدنی است که پیامی قدرتمند دارد. این فیلم حالا برای منتقدین اکران شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد و چندی پیش، تریلر آن نیز به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

وحشی ترین فیلم ها درباره بدن انسان در سال 2023 و تمام دوران

Appendage اولین کارگردانی بلند سینمایی آنا زلوکوویچ است که بر اساس فیلم کوتاه او با همین نام در سال 2021 ساخته شده است. از بازیگران مطرح این فیلم، می‌توان از هدلی رابینسون و امیلی همپشایر نام برد.

خلاصه داستان فیلم زائده

تریلر رسمی فیلم Appendage
خلاصه داستان فیلم زائده

در این فیلم، هانا، یک طراح مد جوان، در ظاهر خوب به نظر می‌رسد؛ اما مخفیانه با شک و تردید به خود دست و پنجه نرم می‌کند. به زودی این احساسات دفن شده شروع به بیمار کردن هانا از نظر جسمی می‌شود و به یک رشد وحشیانه روی بدن او جوانه می‌زند. با رو به زوال سلامتی هانا، زائده شروع به تشدید اضطراب‌های او می‌کند.

تاریخ اکران فیلم Appendage

تریلر رسمی فیلم Appendage
تاریخ اکران فیلم Appendage

فیلم وحشتناک بدنی Appendage که امروز صبح به عنوان بخشی از جشن Huluween 2023 معرفی شد، در تاریخ 2 اکتبر 2023 (10 مهر 1402) اکران می‌شود و تریلر رسمی آن توانست بازتاب فوق‌العاده‌ای کسب کند.

تریلر رسمی Appendage

همکاری شرکتی، به نام معامله 20th Century Studios با Hulu، با فیلم ترسناک “Appendage” که برای Hulu ساخته شده است، ادامه می‌یابد. عنوان فیلم “Appendage” است.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Appendage
Appendage

Appendage توسط 20th Digital Studio و David Worthen Brooks، Arbi Pedrossian و Jenna Cavelle به عنوان تهیه کنندگان اجرایی توسعه داده شد. هدلی رابینسون، آنا زلوکوویچ و الکس فامیلیان نیز به عنوان تهیه کننده ایفای نقش می‌کنند. خدمات تولید توسط کاترینا کودلیک تهیه کننده فیلم از طریق شرکت سازنده او Fever Dream Studios انجام شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Appendage چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *