تریلر رسمی سریال Goosebumps منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

Goosebumps، یکی از سریال‌های مهم ترسناک در سال 2023 است که چندی پیش، کمپانی دیزنی از تریلر رسمی سریال Goosebumps رونمایی کرد.

دیزنی، با بازسازی فیلم Goosebumps برای کودکان دهه 90، مجموعه‌های تلویزیونی و کتاب‌های Goosebumps مقدمه‌ای عالی را فراهم کرده تا برای طرفداران جوان مشتاق ژانر ترسناک نیز مناسب به‌نظر برسد. دیزنی، اوایل سال 2023 اعلام کرد که این انیمیشن را بازسازی خواهد کرد و چندی پیش، تریلر رسمی Goosebumps را به انتشار رساند.

تریلر رسمی سریال Goosebumps منتشر شد

با نزدیک شدن به فصل پاییز، بسیاری از طرفداران در مورد سریال جدید Goosebumps که به دیزنی+ می آید هیجان زده شده‌اند. با حضور ستارگانی از جمله جاستین لانگ و راب لترمن، سریال Goosebumps ما را بی صبرانه منتظر دیدن این نمایش جدید تشنه به لب گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترسناک اقتباسی از فیلم سینمایی

بهترین فیلم های ترسناک جهان

Goosebumps یکی از نمادین‌ترین سریال‌های تلویزیونی و کتاب‌های کودکان در دهه 1990 است که دیزنی آن را بازسازی کرده و حالا در خبری اعلام کرد که می‌خواهد سریال آن را در پاییز امسال منتشر کند.

خلاصه داستان سریال Goosebumps

تریلر رسمی سریال Goosebumps
خلاصه داستان سریال Goosebumps

داستان سریال درباره گروهی متشکل از پنج دانش‌آموز دبیرستانی است که نیروهای ماوراءالطبیعی را در شهر خود رها می‌کنند و باید همه با هم همکاری کنند تا یکدیگر را نجات دهند و چیزهای زیادی در مورد والدین خود بیاموزند.

تاریخ انتشار Goosebumps

تریلر رسمی سریال Goosebumps
تاریخ انتشار Goosebumps

انتشار سریال لایو اکشن Goosebumps از سمت دیزنی+ تایید شده و این سریال، از 13 اکتبر 2023 (21 مهر 1402) به صورت هفتگی پخش می‌شود. از آنجایی که حق پخش این سریال را شبکه Hulu نیز بر عهده دارد، این سرویس استریم نیز، به صورت هفتگی همراه با دیزنی این سریال را پخش می‌کند.

تریلر رسمی Goosebumps

این سریال عمدتاً در زمستان و در ونکوور فیلمبرداری شده است. برخی از سکانس‌ها نیز در استودیوی Whistler در بریتیش کلمبیا فیلمبرداری شده‌اند و بنابراین ما انتظار داریم که قهرمانان این سریال، با هوای سرد دست و پنجه نرم کنند و سریالی مخصوص پاییز تدارک ببینند.

کلام آخر

تریلر رسمی سریال Goosebumps
Goosebumps

RL Stine، نویسنده سری کتاب‌های Goosebumps، مسلماً نیازی به معرفی برای طرفداران ژانر وحشت ندارد. او برخی از محبوب‌ترین کتاب‌های میان‌رده و نوجوانان موجود در بازار را نوشته است. علاوه بر Goosebumps، او همچنین نویسنده رمان‌های Fear Street است که در سال 2021 در سه‌گانه‌ای از فیلم‌های نتفلیکس اقتباس شد، بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی سریال Goosebumps چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *