همنواز

تاریخ انتشار سریال Skeleton Crew اعلام شد + خلاصه داستان و بازیگران

سرویس استریم دیزنی پلاس، به صورت رسمی از تاریخ انتشار سریال Skeleton Crew ، جدیدترین سریال دنیای جنگ ستارگان، به صورت رسمی رونمایی کرد.

مدیر عامل اجرایی پلتفرم «Disney+»، طی یک خبر رسمی، تاریخ پخش اسکلتون کرو را اعلام کرد. این سرویس استریم، نوید یک سریال ماجراجویی و هیجان‌انگیز را داده است. «Skeleton Crew» در حال حاضر در مراحل توسعه قرار دارد و یک داستان جدید از دنیای جنگ ستارگان را ارائه می‌دهد که تاکنون به آن پرداخته نشده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های دیزنی + [2023]

تاریخ انتشار سریال Skeleton Crew اعلام شد

با اضافه شدن سریال «Skeleton Crew» به جهان گسترده «جنگ ستارگان» در دوره «ماندالوریایی»، نشان داده می‌شود که پلتفرم و استودیو دیزنی قصد گسترش این دنیای پرفروش را دارد. دیزنی پلاس در خبری تکمیلی اعلام کرد که این سریال در دسامبر 2023 (آذر 1402)، پیش از تعطیلات کریسمس پخش خواهد شد. این سریال شامل 8 قسمت است و به صورت هفتگی از این پلتفرم پخش می‌شود.

تاریخ انتشار سریال Skeleton Crew

«جود لا» (Jude Law) به عنوان نقش اصلی در سریال «Skeleton Crew» حاضر خواهد شد. این سریال، داستان چهار کودک را روایت می‌کند که پس از گم شدن در کهکشان، به دنبال سیاره خود می‌گردند. این چهار کودک، وارد ماجراجویی هیجان‌انگیزی می‌شوند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند.

جان واتس و کریستوفر فورد به عنوان کارگردانان اصلی این سریال فعالیت خواهند کرد. این سریال باعث توسعه و گسترش جهان و داستان‌های آینده «جنگ ستارگان» خواهد شد. سریال تلویزیونی «Skeleton Crew»، قصد دارد که جهان کهکشان «جنگ ستارگان» را با نکات تازه‌ای کشف کند. انتظار می‌رود که «Skeleton Crew» پل دیگری به فیلم‌های جدید دوران ماندالوریا باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *