اطلاعات جدید سه گانه جدید جنگ ستارگان منتشر شد !

پس از اینکه تأیید شد کمپانی دیزنی سه‌گانه‌ی جدیدی از Star Wars را می‌سازد، بامداد امروز اطلاعات جدید سه گانه جدید جنگ ستارگان منتشر شد.

هنگامی که جان فاورو برای اولین بار در 28 فوریه، برای اولین بار در فصل 3 “The Mandalorian” روی فرش قرمز پا گذاشت، خالق و تهیه کننده اجرایی سریال Disney+ احساس نوستالژی کرد و تأیید کرد که سه‌گانه‌ی جدیدی از این سری ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

اطلاعات جدید سه گانه جدید جنگ ستارگان

پس از اینکه در 19 سپتامبر 2019، اطلاعات سه‌گانه‌ی جدید دیزنی اعلام شد، پنج ماه بعد کوین فایگی، والدرون را استخدام کرد تا فیلمنامه «انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی» 2026 را بنویسد. اوج فیلم «انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی» به سبک «آخر بازی» در حماسه چند وجهی مارول استودیوز است که در جریان فازهای بعدی مارول قرار می‌گیرد.

بین آن پروژه و 19 عنوان دیگر که مارول برای سینماها و پخش در چهار سال آینده اعلام کرده است، مسئولیت‌های فایگی در قبال MCU او را برای بسیاری از دهه‌ها بسیار دور از «جنگ ستارگان» نگه می‌دارد که در نهایت، با اطلاعات فاش شده جدید از سه گانه Star Wars ، اعلام شد که تولید فیلم Star Wars جدید به کارگردانی تایکا وایتیتی ادامه دارد.

اطلاعات جدید سه گانه جدید جنگ ستارگان
اطلاعات فاش شده جدید از سه گانه Star Wars

اطلاعات جدید سه گانه Star Wars دیزنی

هنگامی که در سپتامبر 2019 خبر درگیر شدن فایگی با فیلمی از جنگ ستارگان منتشر شد، گمانه‌زنی‌های طرفداران را برانگیخت که به‌طور گسترده‌ای رد شد و لوکاس فیلم آن شایعه را رد کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *