قابلیت استوری در توییچ معرفی شد

استوری از آن قابلیت‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد. قابلیت استوری در توییچ نیز یکی از آن ویژگی‌هایی مخاطب جذب کن و جذاب است که پیش از رویداد رسمی توییچ در دسترس کاربران قرار گرفت.

به زودی توییچ رویدادی را در لاس وگاس برگزار خواهد کرد و در آن از ویژگی‌های جدیدش رونمایی می‌کند. این درحالی‌ست که پیش از این رویداد قابلیت استوری در توییچ برای برخی از کاربران فعال شده است. این ویژگی به جذابیت‌های توییچ خواهد افزود؛ تجربه نشان داده که کاربران از این قابلیت در پلت‌فرم‌های دیگر استقبال خوبی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: تریلر زمان عرضه بازی Marvle’s Spider-Man 2 منتشر شد

قابلیت استوری در توییچ معرفی شد

پس از استقبال بی نظیر کاربران از قابلیت استوری در دیگر پلت‌فرم‌ها، توییچ نیز از این قائله عقب نمانده و خود را بروزرسانی کرده است. به نظر می‌رسد در وهله اول این ویژگی برای کاربرانی فعال شده که در 30 روز گذشته حداقل یک استریم داشته‌اند.

“ادواردو فنیلی” مدیر ارشد این برنامه در وبلاگ رسمی آن عنوان کرد: «با ایجاد استوری‌ها، دسترسی شما به جامعه خود را آسان‌‌تر کرده‌ایم. دسترس استریمرهای واجد شرایط به این ویژگی به‌تدریج تا پایان هفته ادامه خواهد شد و سپس به‌طور مداوم استریم‌هایی که حداقل شرایط واجد را دارند به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.»

قابلیت استوری در توییچ
قابلیت استوری در توییچ

قابلیت استوری در توییچ به مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند. کاربرانی که این امتیاز برای آنها فعال شده می‌توانند پیام‌های متنی، کلیپ و یا تصاویر مورد علایقه‌شان را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند. استوری‌ها پس از 48 ساعت ناپدید می‌شوند و مخاطبان می‌توانند بالای برنامه توییچ استوری استریمر‌های مورد علاقه‌شان را ببینند.

همچنین توییچ تصمیم دارد درباره استوری‌هایی که به اشتراک گذاشته می‌شود آمار و تحلیل‌هایی ارائه دهد و مخاطبان می‌توانند با نوتیفیکیشن از زمان استوری‌ها باخبر شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *