همنواز

بازگشت کوین اسپیسی به سینما با فیلم Peter Five Eight [+تاریخ اکران]

«کوین اسپیسی» شش سال پس از متهم شدن به چندین مورد آزار جنسی، از سال آینده با فیلم پیتر پنج هشت به سینما بازمی‌گردد. بازگشت کوین اسپیسی به سینمای هالیوود، توسط تمام رسانه‌ها تأیید شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اکران فیلم جدید این بازیگر، در تاریخ 22 مارس 2024 (4 فروردین 1403)، در سینماهای بریتانیا برگزار خواهد شد. فیلم Peter Five Eight ، سال گذشته در جشنواره کن معرفی شد و سال آینده با اکران جهانی همراه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازگشت کوین اسپیسی به سینما با فیلم Peter Five Eight

شب گذشته، رسانه هالیوود ریپورتر، طی یک اعلامیه رسمی بیان کرد که بازگشت Kevin Spacey به سینما، با فیلم پیتر پنج هشت خواهد بود. داستان فیلم درباره زنی به اسم «سم» با بازی «جت جاندریو» است که در ظاهر به عنوان یک دلال معاملات ملکی در یک شهر کوچک شناخته می‌شود؛ اما درونش یک فرد معتاد به الکل با یک راز تاریک نهفته است. کوین اسپیسی در این فیلم، نقش یک غریبه را بازی می‌کند که ناگهان جلوی راه «سم» ظاهر می‌شود.

بازگشت کوین اسپیسی

شعار تبلیغاتی فیلم جدید کوین اسپیسی این است که گناهکار همیشه قیمت اعمال خود را پرداخت می‌کند. بازیگران دیگری مانند «ربکا دمورنی» و «جیک وبر» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. همچنین «مایکل زایکو هال» به عنوان کارگردان فیلم فعالیت خواهد کرد.

کوین اسپیسی، پس از متهم شدن به آزار جنسی، از سریال خانه پوشالی اخراج شد. این بازیگر 63 ساله، پس از پنج سال، از تمامی اتهامات، از جمله تجاوز جنسی که در بازه زمانی 2001 تا 2013 اتفاق افتاده بود، در ماه ژوئیه 2022 تبرئه شد و حالا با یک فیلم جدید، بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت کوین اسپیسی به سینما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *