تاریخ عرضه بازی Dragon’s Dogma 2 فاش شد

شرکت کپکام به تازگی تاریخ عرضه بازی Dragon’s Dogma 2 را اعلام کرد که که نوید 15 دقیقه گیم‌پلی و جزئیات جدید از این بازی را می‌دهد.

PEGI به تازگی تاریخ عرضه بازی Dragon’s Dogma 2 را اعلام کرد. این بازی در تاریخ 7 آذر 1402 (28 نوامبر2023) قرار است نمایش جدیدی از خود منتشر کند که 15 دقیقه از گیم‌پلی و جزئیات بیشتری را برای طرفداران ارائه می دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


تاریخ عرضه بازی Dragon’s Dogma 2

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 توسط PEGI افشا شده است. طرفداران احتمالا باید در تاریخ 3 فروردین 1403 (22 مارس 2023) برای عرضه این بازی نقش آفرینی مبارزه ای از Capcom منتظر باشند. با توجه به “خشونت” استفاده شده در بازی، برای گروه سنی بالای 18 سال دسته بندی شده و Capcom هنوز تأیید یا اشاره ای به وجود پرداخت های درون برنامه ای نکرده است.

تاریخ عرضه بازی Dragon’s Dogma 2
تاریخ عرضه بازی Dragon’s Dogma 2

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2

به هر حال، حتی بازی هایی مثل بازسازی مورد تحسین Resident Evil 4 دارای بلیت های ارتقا انحصاری برای باز کردن قفل ارتقا نهایی سلاح هستند (که با ارز درون بازی قابل خرید بود). این بازی در یک منطقه متفاوت و چهار برابر بزرگتر از Duchy در حال انجام است و هیچ صفحه بارگذاری نخواهد داشت. این بازی در زمان عرضه به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ عرضه بازی Dragon’s Dogma 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *