تریلر فیلم Players منتشر شد

تریلر فیلم Players ، یکی از جدیدترین فیلم‌های سرویس استریم نتفلیکس به انتشار رسید و به نظر می‌رسد که این فیلم ژانر کمدی و عاشقانه دارد.

فیلم جدید کمدی و عاشقانه نتفلیکس به نام Players، با حضور «جینا رودریگز» و «تام الیس»، نشان می‌دهد که وقتی دارید بازی می‌کنید، به یک گروه احتیاج دارید. برای افزایش هیجان هواداران برای فیلم بازیکنان ، نتفلیکس یک تریلر از این فیلم منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Players منتشر شد

در این تریلر، «مک» (رودریگز) و دوستانشان را می‌بینیم که یک بازی به نام «آشنایی» را برای کمک به هم برای قرار گذاشتن می‌آموزند؛ اما همه چیز تغییر می‌کند زمانی که «مک» با «نیک» (الیس) آشنا خواهد شد و فوراً به او علاقه‌مند می‌شود. «مک» همراه با دوستانش از همان بازی برای نزدیک شدن به او استفاده می‌کند، اما این بار همه چیز به نفع او پیش نمی‌رود.

این فیلم به عنوان یک داستان عاشقانه ورزشی با لحظات کمدی معرفی شد. داستان به دنبال «مک»، یک نویسنده ورزشی است که سال‌هاست بازی‌های موفقی را با دوستانش ابداع می‌کند.

زمانی که او به طور غیرمنتظره عاشق یکی از هدف‌های اخیر خود می‌شود، او و دوستانش قوانین بازی را بازسازی می‌کنند تا این بار برای همیشه بازی ادامه داشته باشد، اما به زودی خطوط میان کار، سرگرمی، دوستی و عشق وارد به ابهام شده و او باید بیاموزد چه چیزی برای رسیدن به هدف نهایی نیاز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید شبکه نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *