تریلر سریال Mr. & Mrs. Smith منتشر شد + تاریخ انتشار

سریال Mr. & Mrs. Smith یکی از جدیدترین آثار شبکه پرایم ویدیو است که اخیراً تاریخ انتشار به همراه تریلر رسمی آن به انتشار رسید.

سریال آقا و خانم اسمیت با تأخیری چند ماهه در پلتفرم پرایم ویدیو پخش خواهد شد. پرایم ویدیو اخیراً با انتشار تصاویر جدید، اعلام کرده است که هشت قسمت از این سریال را در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) به روی آنتن می‌برد. این سریال، بازسازی فیلمی به همین نام با بازی «برد پیت» و «انجلینا جولی» است که در سال 2005 منتشر شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Mr. & Mrs. Smith منتشر شد

ابتدا قرار بود «آقا و خانم اسمیت» در نوامبر امسال منتشر شود، اما به دلیل اعتصاب بازیگران، پخش سریال در آمازون به تعویق افتاد. «دونالد گلاور»، بازیگر و نویسنده سریال‌های آتلانتا و فرانچسکا اسلون، سازندگان این سریال هستند. گلاور علاوه بر نقش نویسنده و تهیه‌کننده، نقش «جان اسمیت» را در برابر «مایا ارسکین» در نقش «جین اسمیت» بازی کرده است.

در نسخه تلویزیونی، جان و جین اسمیت پس از پذیرفتن فرصت کار به عنوان جاسوس در یک آژانس مخفی، به فاز جدیدی از زندگی زناشویی خود وارد می‌شوند. «فیبی والر-بریج»، خالق سریال فلیبگ، قرار بود نقش جین اسمیت را بازی کند و همچنین یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال باشد؛ اما به دلایلی که به «اختلاف نظر هنری» اشاره شده، از پروژه کناره‌گیری کرد. دیگر بازیگران این سریال شامل «میکلیلا کول»، «پارکر پوزی»، «واگنر مورا»، «جان تورتورو» و «پل دینو» می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال «Mr. & Mrs. Smith» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *