کریستن استوارت درباره ساخت فیلم جدید خودش می‌گوید

در جشنواره فیلم کن در سال 2018، کریستن استوارت اعلام کرد که نخستین کارگردانی خود را با اقتباس از ترتیب آب، خاطرات لیدیا یوکناویچ از سال 2011، انجام می‌دهد.

از آن زمان، «استوارت» در تلاش برای جلب حمایت مالی برای این پروژه بوده است، اما با وجود سابقه‌اش در بازی در برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های مستقل دهه‌ی گذشته، مانند ابرها در سیلس ماریا تا اسپنسر و با وجود پیوستن «ایموجن پوتس» به عنوان بازیگر اصلی نقش «یوکناویچ» و تولید «ریدلی اسکات» از طریق شرکت تولید خود «اسکات فری»، «استوارت» نتوانسته حمایت لازم برای این پروژه را داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کریستن استوارت درباره ساخت فیلم جدید خودش می‌گوید

«استوارت» می‌گوید:

من این فیلم را قبل از اینکه برای فرد دیگری کار کنم، می‌سازم. من بعد از این فیلم تا ابد دیگر فیلم نخواهم ساخت. به شما می‌گویم.

او در سن 33 سالگی در دو فیلم طی جشنواره فیلم ساندنس امسال بازی کرده است؛ یک فیلم جنایی عاشقانه به نام عشق باقی می‌ماند و فیلم علمی تخیلی عاشقانه به نام من را دوست بدار. همچنین نقشی در فیلم کمدی مستقل ساکرامنتو بازی کرده و علاوه بر بازیگری، کارگردانی این فیلم را به عهده دارد.

کریستن استوارت

«استوارت» می‌داند که یکی از موانع این است که او می‌خواهد زندگی غیرخطی و ناهماهنگ «یوکناویچ» را به عنوان یک تجربه سینمایی احیا کند و به نمایش بگذارد که چگونه آسیب‌های شخصی نویسنده حتی در حالی که دارد به عنوان یک شناگر حرفه‌ای فعالیت می‌کند، به سوءمصرف الکل انجامیده است.

استوارت می‌گوید:

من فکر می‌کنم که یک زبان زنانه تا به حال نوشته نشده و فیلمی می‌سازم که در یک کلمه بسیار غیرجذاب برای خریداران باشد، ولی در عمل، به طور کاملاً گسترده جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید کریستن استوارت چیست؟ به نظر شما فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *