تریلر فیلم Abigail منتشر شد

استودیو یونیورسال (Universal Pictures) تریلر فیلم Abigail با ژانر ترسناک را منتشر کرده که قرار است در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403) اکران شود.

فیلم ابیگیل توسط «مت بتینلی الپین» و «تایلر گیلت» که به نام «رادیو سایلنس» هم شناخته می‌شوند، کارگردانی شد. این دو کارگردان به تازگی فیلم‌های محبوب ترسناکی چون جیغ (2022)، جیغ 6 (2023) و آماده یا نه (2019) را کارگردانی کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Abigail منتشر شد

این فیلم داستان گروهی از ربایندگان را روایت می‌کند که وقتی هدف جوان خود، دختری به نام «ابیگیل»، به عنوان یک خون‌آشام ظاهر می‌شود، در موقعیت خطرناکی گرفتار می‌شوند.

خلاصه رسمی فیلم به این صورت است که، کودکان ممکن است هیولا باشند. پس از اینکه گروهی از جنایتکاران می‌خواهند دختر 12 ساله‌ای را بدزند، تنها کاری که باید برای دریافت 50 میلیون دلار فدیه انجام دهند، نظارت بر دختر در طول شب است. در یک عمارت، ربایندگان به تدریج کم‌تر می‌شوند، یکی پس از دیگری و آن‌ها به طرز وحشتناکی می‌فهمند که در داخل این عمارت با یک دختر کوچک غیرطبیعی گیر افتاده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Abigail را مشاهده کنید:

تریلر این فیلم نشان می‌دهد که ربایندگان در تلاش هستند تا بهترین راه برای کشتن خون‌آشام جوان را پیدا کنند. بازیگران این فیلم شامل «ملیسا باررا»، «دن استیونز»، «کوین دوراند»، «کاترین نیوتن»، «آنگوس کلود» و «ویلیام کتلت» هستند. «آلیشا ویر» نیز در نقش «آبیگیل» حضور دارد. این فیلم یکی از آخرین آثار «انگوس کلود» است که در ژوئیه 2023 در سن 25 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Abigail چیست؟ آیا به ژانر ترسناک علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *