نخستین تصویر از فیلم Megalopolis منتشر شد

صبح امروز، اولین تصویر از فیلم Megalopolis به کارگردانی «فرانسیس فورد کوپولا» منتشر شد. «کوپولا» بازیگران سرشناسی را برای این اثر سینمایی به خدمت گرفته است.

فیلم مگالوپولیس یکی از فیلم‌های مورد انتظار و مرموز در سال جاری بوده که «فرانسیس فورد کوپولا» در حال ساخت آن است. پس از مدت‌ها انتظار او یک تصویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود منتشر کرد که ارتباط مستقیمی با مگالوپولیس دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تصویر از فیلم Megalopolis به انتشار در آمد

فیلم جدید کاپولا که به‌عنوان یک اثر حماسی شناخته می‌شود، قرار است در سال 2024 میلادی به روی پرده‌های سینما بیاید. تصویر اولیه این فیلم نشان‌دهنده عنوان آن بوده که در پس زمینه آن یک مجسمه شکسته‌شده مشاهده می‌شود که به دیوار تکیه داده است.

اگرچه این تصویر انتظار را برای افشا شدن ماهیت و داستان فیلم افزایش می‌دهد؛ اما اطلاعات دقیقی از داستان این اثر ارائه نخواهد شد. مگالوپولیس پروژه محبوب و مورد علاقه‌ی «فرانسیس فورد کوپولا» بوده که سال‌ها قصد ساخت آن را داشته است.

فیلم Megalopolis

او همچنین بازیگران برجسته و معروفی را برای نقش‌آفرینی در مگالوپولیس به خدمت گرفته که شامل بازیگرانی همچون «آدام درایور»، «فارست ویتاکر»، «ناتالی امانوئل»، «جان ویت»، «لارنس فیشبرن»، «آبری پلازا»، «شیا لباف»، «کلویی فینمن»، «داستین هافمن»، «جیانکارلو اسپوزیتو» و «جیسون شوارتزمن» می‌شوند.

تاکنون تاریخ اکران رسمی فیلم مورد انتشار مگالوپولیس اعلام نشده؛ اما «فرانسیس فورد کوپولا» تایید کرده که این فیلم در سال 2024 میلادی اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Megalopolis چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *