تریلر انیمه Spy x Family Code: White منتشر شد

چندی پیش، استودیوی انیمیشن‌سازی محبوب و ژاپنی «توهو»، از تریلر انیمه Spy x Family Code: White که دنباله‌ی جدید انیمیشن «Spy x Family» است، به صورت رسمی رونمایی کرد.

استودیوی «توهو»، برای انیمه «Spy x Family Code: White» نخستین تریلر رسمی انیمه را منتشر کرد. در تریلر انیمه جدید جاسوس خانواده ایکس ، ما شاهد مأموریت جدید خانواده «فورجر» هستیم که در طول تعطیلات با مشکلاتی مانند دزدیده شدن «آنیا» روبرو می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمه Spy x Family Code: White منتشر شد

همچنین، آهنگ موسیقی «SOULSOUP» از «Hige Dandism» به عنوان آهنگ رسمی قسمت سینمایی انیمه «Spy x Family» معرفی شد که بخش‌هایی از آن در تریلر Spy x Family Code: White نمایش داده می‌شود.

«Wit Studio» و «CloverWorks»، مسئولیت تولید این انیمه سینمایی را بر عهده دارند و «تاتسویا اندو»، خالق انیمه اصلی، به عنوان مدیر اجرایی در این پروژه نقش داشته است. «تاکاشی کاتاگیری» به عنوان کارگردان و «ایچیرو اوکوچی» به عنوان نویسنده انیمه «Spy x Family Code: White» انتخاب شده‌اند.

همچنین، صداپیشگان شخصیت‌ها در قسمت سینمایی انیمه «Spy x Family» بازگشته‌اند. از مهم‌ترین صداپیشگان این انیمه، می‌توان به «تاکویا اگوچی»، «آتسومی تانزکای»، «سائوری هایامی»، «تومویا ناکامورا»، «کنتو کاکو»، «بانجو گینگا»، «شونسوکه تاکئوچی» و «کنیچیرو ماتسودا» اشاره کرد.

داستان انیمه «Spy x Family Code: White» درباره یک مأمور مخفی به نام «لوید فورجر» است که برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ، عملیاتی خطرناک در کشور دشمن انجام می‌دهد. او باید با تشکیل یک خانواده خیالی و نفوذ به یک مدرسه، با فرد مورد نظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر او، «یور»، یک آدمکش حرفه‌ای و دخترش «آنیا» دارای قدرت‌های تلپاتی است.

انیمه «Spy x Family Code: White» در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) در ژاپن اکران خواهد شد. همچنین، فصل دوم انیمه «Spy x Family» شامل 12 قسمت است و قسمت پنجم آن در هفته آینده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه Spy x Family Code: White چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *