تریلر فیلم Love Lies Bleeding منتشر شد

چندی پیش، استودیوی A24 با انتشار تریلر فیلم Love Lies Bleeding ، به صورت رسمی از این فیلم رونمایی کرد. این فیلم محصول مشترک A24 و Film4 است.

این فیلم که سال آینده اکران خواهد شد، داستان یک کارمند باشگاه بدنسازی با بازی «کریستن استوارت» و «کیتی اوبرایان» در نقش یک بدنساز را روایت می‌کند. در کنار این دو هنرمند، بازیگرانی همچون «جنا مالون»، «آنا باریشنیکوف»، «دیو فرانکو» و «اد هریس» نیز ایفای نقش می‌پردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Love Lies Bleeding منتشر شد

این فیلم را «رز گلس» کارگردانی و «ورونیکا توفیلسکا» نویسندگی کرده‌اند. «آندره‌آ کورنول» و «الیور کاسمن»، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت دارند و فیلم را برای «A24» و «Film 4» تهیه کزده‌اند.

تریلر Love Lies Bleeding مشخص کرد که این فیلم نخستین بار در تاریخ 20 ژانویه 2024 (30 دی 1402) در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد. هنوز تاریخ اکران عمومی این فیلم مشخص نشده؛ اما انتظار می‌رود که این A24 اکران این فیلم را برای تاریخ 8 مارس 2024 (17 اسفند 1402) در نظر بگیرد.

«رز گلس»، کارگردان این فیلم، سال 2019 فیلم ترسناک Saint Maud را اکران کرد و میخ خودش را در هالیوود کوبید. او فیلمساز جوانی است که در سال 2014 فیلم Room 55 و سال 2013 فیلم The Silken Strand را ساخت و در این زمینه، آینده‌ای درخشان را روبروی خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Love Lies Bleeding چیست؟ آیا فیلم‌ها و آثار قبلی «رز گلس» را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


2 thoughts on “تریلر فیلم Love Lies Bleeding منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *