تریلر جدید فیلم A Quiet Place: Day One منتشر شد

تریلر فیلم A Quiet Place: Day One که نشان‌دهنده جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های ترسناک پساآخرالزمانی «جان کرازینسکی» است، منتشر شد.

همانطور که از عنوان این فیلم پیداست، فیلم شروع تهاجمی را بررسی می‌کند که در آن موجودات بیگانه مرگبار با شنوایی فراصوت، به زمین می‌رسند. کارگردانی فیلم اصلی و ادامه‌ی مستقیم آن بر عهده «جک رایان» و «جان کرازینسکی» بود؛ اما «مایکل سارنوسکی» قسمت سوم را کارگردانی می‌کند. دو فیلم اول بر بقای خانواده «ابوت» متمرکز بودند که شامل «کرازینسکی» و همسر واقعی‌اش «امیلی بلانت» در نقش «لی» و «ایولین» بودند که هر کاری می‌توانند برای محافظت از فرزندان خود انجام می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم A Quiet Place: Day One منتشر شد

این اثر، پیش‌درآمد سری فیلم‌های محبوب دیستوپیایی A Quiet Place است که با بازی «لوپیتا نیونگو»، «الکس وولف»، «جوزف کوئین»، «دنی اوهر» و «جایمن هانسو» پیش خواهد رفت.

نمایش سرد فیلم مکان آرام بخش دوم «لی» و دیگر اعضای خانواده «ابوت» را نشان داد که در حال گذر از هرج و مرج روز اول تهاجم در شهر عجیب و غریب حومه خود بودند؛ اما تریلر A Quiet Place: Day One ، شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند که تلاش دارند تا از تهاجم در مراحل اولیه آن در حالی که در شهر نیویورک هستند جان سالم به در ببرند.

این فیلم توسط Paramount Pictures، Platinum Dunes و Sunday Night Productions تولید شده و «جان کرازینسکی» به عنوان تهیه‌کننده در کنار «مایکل بی، اندرو فرم» و «برد فولر» در این فرنچایز همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم A Quiet Place: Day One و ساخت قسمت جدید آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *