کدام یک از تفنگ های تهاجمی در کالاف دیوتی موبایل ترجیح شماست؟

تفنگ های تهاجمی در کالاف یا همان Assault Rifleها، بخش نسبتا زیادی از تفنگ‌ها را تشکیل می‌دهند و به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، از بهترین تفنگ‌ها هم برای فاصله های نزدیک و هم برای فاصله های دور به شمار می‌روند. وجود تنوع زیاد سلاح‌ها در این دسته، باعث شده است تا بسیاری از بازیکنان به دنبال بهترین تفنگ های تهاجمی در کالاف دیوتی موبایل باشند. از این رو ما در این محتوا به بررسی بهترین تفنگ های تهاجمی در کالاف دیوتی موبایل پرداخته‌ایم.

۸ – Ak-117

با این که رتبه هشتم از بهترین تفنگ های تهاجمی در کالاف را کسب کرده است، اما می‌توان آن را یک الماس پنهان و ناشناخته در نظر گرفت. سرعت شلیک بالای سلاح Ak 117 از GROU جلوتر زده و به شما تضمین می‌دهد تا گلوله‌هایتان به هدف بنشیند. طراحی این اسلحه به گونه‌ای است که دیگر به بلو پرینت نیاز نخواهید داشت اما ممکن است کنترل آن کمی کند و ریکول آن غیر قابل پیش‌بینی باشد. با این حال می‌توانید با اتچمنت‌ها، این معایب را نیز از بین برده و AK-117 را تفنگی عالی تبدیل کنید.

برد متوسط (20-30 متر)
بهترین نقشه‌ها Nuketown, Raid
بهترین مودها Team Deathmatch, Domination
قوت سرعت شلیک بالا، دقت مناسب
ضعف کاهش دقت در بردهای طولانی

۷ – Type 19

سلاح تایپ ۱۹ با بحث‌هایی که راجع به اثربخشی آن وجود دارد، رتبه هفتم را به خودش اختصاص می‌دهد. این تفنگ که ترکیبی از GROU و سلاح Type 25 به شمار می‌رود، باعث افزایش تنوع تفنگ های تهاجمی در کالاف می‌شود. این تفنگ به شکل ویژه برای مبارزات نزدیک و یک به یک ساخته شده و استفاده از آن برای مبارزات گروهی پیشنهاد نمی‌شود.

کدام یک از تفنگ های تهاجمی در کالاف دیوتی موبایل ترجیح شماست؟

با این که این سلاح بازی شما را به طور کلی تغییر و ارتقا نمی‌دهد، اما قدرت شلیک بالای آن، BSA متوسط و قدرت کشتار سریع آن باعث می‌شود تا تجربه گیم پلی شما بهبود پیدا کند. برای این که استایل بازی منحصر به فردی داشته باشید، این تفنگ تهاجمی را یک بارامتحان کنید.

برد متوسط (20-30 متر)
بهترین نقشه‌ها Crossfire, Standoff
بهترین مودها Hardpoint, Domination
قوت سرعت شلیک بالا، کنترل مناسب
ضعف آسیب کم در بردهای طولانی

۶ – Man-O-War

این سلاح با باف‌هایی که به تازگی دریافت کرده است، رتبه ششم را از آن خودش می‌کند. حتی بدون باف‌ها هم می‌توان آن را جزو ۱۰ تفنگ تهاجمی برتر در کالاف دیوتی دانست اما این باف‌ها کمک زیادی به افزایش رتبه این تفنگ می‌کنند. شما با تفنگ تهاجمی Man-O-War می‌توانید دو هدشات پشت سر هم دریافت کنید. گلوله این سلاح از سر یکی از دشمنانتان رد شده و به دیگری برخورد می‌کند.

سلاح Man-O-War به خصوص در فواصل نزدیک،‌ قدرت شلیک بسیار زیادی دارد و با BSA نسبتا پایینش می‌تواند گزینه مناسبی برای نبردهای نزدیکتان باشد. با این حال از معایب آن می‌توان به هندلینگ پایین آن اشاره کرد که در نتیجه باید دقت بیش‌تری در هدف‌گیری داشته باشید تا بتوانید کیل بالایی بگیرید. با این حال حتی با این معایب هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آرناهای 4v4v4 به شمار می‌رود. با استفاده از اسکوپ red dot هم می‌توانید نشانه‌گیری با آن را بهتر کرده و بازی استراتژیک‌تری داشته باشید.

برد بلند (30-40 متر)
بهترین نقشه‌ها Crossfire, Meltdown
بهترین مودها Search & Destroy, Domination
قوت آسیب بالا، قدرت کنترل بالا
ضعف سرعت شلیک پایین

۵ – Kilo 141

این تفنگ را می‌توان برادر سلاح CRI 6 دانست که با سرعت شلیک بالا و الگوی ریکویل خوبی که دارد، رتبه ۵ را به راحتی از آن خودش می‌کند. این سلاح برای بازی‌هایی که نقش ساپورت دارید، بسیار مناسب‌تر است و قدرت شلیک خوب، سرعت شلیک بالا و ریکویل پایین، آن را به گزینه مناسبی برای اکثر شرایط تبدیل می‌کنند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند هدف‌گیری با خود سلاح و iron sight راحت و خوب باشد اما با استفاده از بلوپرینت‌ها و اتچمنت‌ها، می‌توانید نشانه‌گیری با آن را حتی بهتر کرده و بازی‌تان را بهبود دهید.

برد متوسط (25-35 متر)
بهترین نقشه‌ها Raid, Nuketown
بهترین مودها Team Deathmatch, Hardpoint
قوت دقت بالا، کنترل خوب
ضعف آسیب نسبتاً کم

۴ – GRAU

در رده چهارم، سلاح GRAU را داریم که یکی از راحت‌ترین تفنگ های تهاجمی در کالاف برای استفاده مبتدیان است و به این موضوع شهرت دارد. الگوی ریکویل این تفنگ بسیار ساده است و تمام بازیکنان به راحتی می‌توانند آن را یاد گرفته و با کمی تمرین، ریکویل و لگد آن را مهار کنند.

این سلاح به دلیل این که ویژگی‌های مختلفی دارد و می‌توانید از آن در تمام فواصل استفاده کنید، در متای کالاف دیوتی باقی مانده است و از بهترین تفنگ های تهاجی در کالاف به شمار می‌رود . راحت بودن یادگیری استفاده از این سلاح، سرعت شلیک خوب و قدرت خوب آن باعث می‌شود تا GRAU تفنگی عالی برای تمام بازیکنان باشد. با استفاده از اتچمنت‌ها هم می‌توانید آن را بسیار بهتر کرده و گیم پلی خودتان را ارتقا دهید.

برد بلند (30-40 متر)
بهترین نقشه‌ها Standoff, Firing Range
بهترین مودها Search & Destroy, Domination
قوت آسیب بالا، دقت بالا
ضعف سرعت شلیک نسبتاً پایین

۳ – AK-47

کلاشنیکف همیشه یکی از بهترین تفنگ های تهاجمی در کالاف و بازی‌های دیگر به شمار می‌رود. سلاح AK-47 سال‌هاست که در بازی‌ها وجود دارد و همیشه از بهترین تفنگ‌هاست. این سلاح در کالاف دیوتی موبایل هم سرعت شلیک بسیار خوب و BSA قابل توجهی دارد و به راحتی رتبه سوم را به خودش اختصاص می‌دهد. با استفاده از این اسلحه می‌توانید دشمنانی را که در فاصله دور هستند، به راحتی از بین ببرید.

با این حال ریکویل نسبتا بالای این تفنگ می‌تواند استفاده از آن را برای بازیکنان مبتدی و متوسط چالش‌برانگیز کند. این ریکویل را می‌توانید با یک بلوپرینت و iron sight متفاوت برطرف کنید. همچنین اگر در کنار AK-47 از یک شات‌گان مانند Argus استفاده کنید، گیم پلی‌تان بسیار بهتر خواهد شد.

برد مؤثر بلند (30-40 متر)
بهترین نقشه‌ها Crossfire, Summit
بهترین مودها Search & Destroy, Domination
نقاط قوت آسیب بالا، قدرت نفوذ
نقاط ضعف دقت کمتر در حالت اتوماتیک

۲ – Dr-H

رتبه دوم لیست ما به سلاح Dr-H می‌رسد؛ سلاحی که حضور پرقدرتش در متا را نگه داشته است و همیشه یکی از محبوب‌ترین تفنگ های تهاجمی کالاف دیوتی به شمار می‌رود. باف‌های اخیر این سلاح را بسیار بهتر کرده‌اند؛ قدرت هدشات با آن افزایش پیدا کرده و عملکردش بسیار بهتر شده است. با این که استفاده از خشاب OTM در سناریوهای رقابتی مانند بتل رویال ممنوع است، اما همین موضوع قابلیت‌های آن را بیش‌تر به چشم می‌کشد و افزایش می‌دهد.

هندلینگ Dr-H بسیار سریع است و به راحتی می‌توانید آن را کنترل کنید. الگوی ریکویل و لگد بسیار راحتی دارد که پس از چند بار شلیک در ذهنتان باقی می‌ماند. قدرت بسیار زیاد آن هم باعث می‌شود تا به راحتی رتبه دوم را به خودش اختصاص دهد. در صورت استفاده مناسب، این سلاح برای شما به یکی از محبوب‌ترین تفنگ های تهاجمی در کالاف تبدیل خواهد شد؛ تفنگی که می‌تواند همان چیزی باشد که برای پیروزی در مقابل دشمنان نیاز دارید.

برد بلند (30-40 متر)
بهترین نقشه‌ها Firing Range, Standoff
بهترین مودها Hardpoint, Domination
قوت آسیب بالا، دقت مناسب
ضعف کنترل کمی سخت‌تر در بردهای طولانی

۱ – HVK-30

در نهایت به سلاح HVK می‌رسیم؛ سلاحی که بهترین تفنگ تهاجمی به شمار می‌رود؛ سلاحی که برای بی‌نظیر بودن و عالی بودن ساخته شده است. خشاب کالیبر بالای بزرگ آن، در کنار قدرت شلیک بی‌رقیب، سلاح HVK-30 را تبدیل به بهترین تفنگ تهاجمی می‌کنند. با این سلاح می‌توانید در فواصل نزدیک و متوسط دشمنان خودتان را Three Tap کنید و به راحتی از بین ببرید.

سرعت شلیک بسیار بالا، BSA عالی و ریکویل قابل کنترل، HVK را می‌توان پادشاه تفنگ‌های Assault Rifle دانست. با این سلاح به راحتی می‌توانید رنک خودتان را افزایش دهید و کیل‌های بی‌شماری بگیرید.

سرعت شلیک بسیار بالا، BSA عالی و ریکویل قابل کنترل، HVK را می‌توان پادشاه تفنگ‌های Assault Rifle دانست. با این سلاح به راحتی می‌توانید رنک خودتان را افزایش دهید و کیل‌های بی‌شماری بگیرید.

برد متوسط (25-35 متر)
بهترین نقشه‌ها Nuketown, Raid
بهترین مودها Team Deathmatch, Domination
قوت سرعت شلیک بالا، کنترل خوب
ضعف آسیب کم در بردهای طولانی

لیست تمام تفنگ های تهاجمی در کالاف دیوتی موبایل

BP50 Type 19
Groza Grau 5.56
FFAR 1 Maddox
EM2 King 6
Oden Kilo 141
Swordfish M 13
Cr-56 AMAX AS Val
FR.556 Peacekeeper MK2
DR-H HVK-30
HBRa3 KN-44
Man-O-War ICR-1
LK24 BK57
M4 ASM-10
AK-47 AK-117
M16 Type 25

خرید بهترین تفنگ های تهاجمی در کالاف

تفنگ های تهاجمی در کالاف به شکل رایگان قابل دسترسی نیستند و به غیر از چند تا از آن‌ها، بقیه تفنگ‌ها را باید با استفاده از کردیت یا سی پی کالاف دیوتی موبایل خریداری کنید. ما بهترین منبع خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم. سایت ایران موجو معتبرترین سایت خرید سی پی است که می‌توانید ارزان‌ترین سی پی را از آن تهیه کرده و بهترین تفنگ‌های تهاجمی را داخل بازی به دست آورید.

سرعت شلیک بسیار بالا، BSA عالی و ریکویل قابل کنترل، HVK را می‌توان پادشاه تفنگ‌های Assault Rifle دانست. با این سلاح به راحتی می‌توانید رنک خودتان را افزایش دهید و کیل‌های بی‌شماری بگیرید.

تفنگ تهاجمی محبوب شما کدام است؟

در این محتوا لیست تمام تفنگ های تهاجمی در کالاف را معرفی کرده و بهترین این تفنگ‌ها را بررسی کردیم. برخی از آن‌ها به دلیل باف‌‌ها و طراحی‌شان توانایی بسیار زیادی داشته و برتری‌های زیادی نسبت به تفنگ‌های دیگر دارند. شما به ما بگویید که از کدام تفنگ های تهاجمی در کالاف استفاده می‌کنید؟

/

پایان رپورتاژ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *