سریال پیش‌درآمد Pacific Rim ساخته خواهد شد

طبق گزارش وزایتی (Variety) سریال Pacific Rim برای کمپانی «Legendary Entertainment» با نویسندگی «اریک هایسر» در دست ساخت است.

به گزارش «ورایتی»، شرکت «Legendary Entertainment» با «اریک هایسر» به توافق تلویزیونی جدیدی دست یافته است. طبق این توافق، «هایسر» و «کارمن لوئیس» پروژه‌های مرتبط با IP و سایر پروژه‌ها را برای کمپانی «Legendary» توسعه خواهند داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال پیش‌درآمد Pacific Rim

اولین پروژه‌ای که طبق این قرارداد توسعه می‌یابد، سریال پیش‌درآمد Pacific Rim خواهد بود.

«جیسون کلدفلتر»، رئیس بخش تلویزیونی «Legendary»، گفت:

«اریک هایسر» یک نویسنده چندجانبه و پرکار است که کارنامه موفقیت‌های تجاری‌اش برای همه واضح است. ما از آغاز همکاری‌مان با «اریک» و «کارمن» و یک ورودی جدید در دنیای حماسی و محبوب حاشیه اقیانوس آرام بسیار خوشحالیم. ما مطمئنیم که دیدگاه آن‌ها باعث گسترش جذابیت این فرنچایز محبوب در «Legendary» خواهد شد.

«اریک هایسر» یک نویسنده مشهور که در سال 2017 نامزد جایزه اسکار برای بهترین فیلمنامه اقتباسی برای فیلم ورود شد. از دیگر آثار سینمایی او می‌توان به فیلم پرفروش جعبه پرنده در «نتفلیکس» و همچنین خاموشی، ساعت‌ها، بلادشات و نسخه بازسازی شده کابوس در خیابان الم در سال 2010 اشاره کرد. در حوزه تلویزیون، او نسخه سریالی سایه و استخوان را که بر اساس رمان‌های نوجوانانه گریشاورس ساخته شده بود، توسعه داد.

سریال پیش‌درآمد Pacific Rim

در فرنچایز حاشیه اقیانوس آرام، یک شکاف میان بعدهای مختلف در کف اقیانوس آرام باز می‌شود که به هیولاهای خیلی بزرگ اجازه می‌دهد وارد دنیای ما شوند و به بشریت حمله کنند. در مقابل، انسان‌ها شروع به ساخت ربات‌های جنگی عظیمی به نام «Jaegers» می‌کنند.

اولین فیلم این فرنچایز در سال 2013 منتشر شد و بیش از 400 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت. دنباله آن، حاشیه اقیانوس آرام: قیام در سال 2018 اکران شده بود، در حالی که سریال انیمه‌ای حاشیه اقیانوس آرام: سیاه در دو فصل بین سال‌های 2021 و 2022 از «نتفلیکس» پخش شد و در حال حاضر سریال پیش‌درآمد Pacific Rim به عنوان قسمت بعدی این فرنچایز ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال پیش‌درآمد Pacific Rim چیست؟ آیا شما از طرفداران این فرنچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *