از بازی شخصیت پاتریک در انیمیشن باب اسفنجی رونمایی شد + تریلر و تاریخ انتشار

شرکت اوت‌رایت گیمز و استودیوی پی‌اچ‌ال کالکتیو به تازگی از بازی پاتریک به نام SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game رونمایی کردند.

بازی SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game که در تاریخ 4 اکتبر 2024 (12 مهر 1403) عرضه خواهد شد، اولین بازی از دنیای باب اسفنجی است که «پاتریک» به عنوان شخصیت اصلی آن ایفای نقش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


بازی پاتریک معرفی شد

برخلاف نسخه‌های قبلی این مجموعه که در ژانر پلتفرمینگ بودند، SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game یک بازی سندباکس‌گونه خواهد بود. در ویدیوی معرفی، «پاتریک» در حال ایجاد هرج‌ومرج در شهر دیده می‌شود. او قادر است به توپ تبدیل شود، از میان دیوارها عبور کند، با چتر به آسمان برود و با استفاده از آیتم‌هایی مانند کلوچه‌های انفجاری و لوله‌های رنگ، شهر را به شکلی جذاب تغییر دهد.

ویدیو معرفی بازی را مشاهده کنید:

بیشتر شخصیت‌های آشنای این مجموعه، از جمله «باب اسفنجی»، «گری»، «سندی»، «اختاپوس»، «خانم پاف»، «آقای خرچنگ» و «پلانکتون» در این بازی حضور دارند. همچنین در بخش‌های مختلف بازی، به قسمت‌های مشهور انیمیشن اصلی اشاره خواهد شد.

هرچند هنوز مشخص نیست که بازی دارای خط داستانی خواهد بود یا خیر، اما به نظر می‌رسد تمرکز اصلی آن روی انجام چالش‌های متنوع و پاداش‌دهی به بازیکنان است. SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game در تاریخ 13 مهر 1403 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *